finfrämmande i stugan

Vi har fått finfrämmande idag. Det är ingen mindre än lilla söta Julia Bengtsson som anlänt till lilla Hedesunda. Mycket trevligt! Idag har jag inte gjort så mycket för att vara helt ärlig. Pappa väckte mig imorse och började prata om min garderob, ha ha. Dörrar hit och dit och allt vad det nu var, Jag väntar fortfarande på mina garderobsdörrar jag beställt som sagt var. De bör väl komma när som helst nu hoppas jag. Fixade och städade i mitt rum fram tills efter lunchtid då vi tog en sväng till Valbo köpcentrum där jag hittade mig ett par snygga, vårfräscha, slitna jeans. Träffade Bella och Karin och fick en mycket trevlig stund med mycket skratt. Sedan var jag och gratulerade min morbror som fyller år idag, GRATTIS! Nu ska jag ta en mysig kvällsfika... Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det må jag säga, det var inte fy skam!..

Men..var e bruschan?!?

2009-04-05 @ 23:17:31
Postat av: Anonym

Du vet väl att det är en big turn off för killar att deras systrar gillar tjejen de är med? ;)

2009-04-06 @ 01:05:51
Postat av: Anne

Hej Alice! Du är jätte duktig. Försöker verkligen få min kompis till och söka till Idol, skulle vara så snällt av dig om du kunde ge lite kritik om han ska söka eller inte, du är verkligen duktig och det börjar bli lite bråttom nu.



www.youtube.com/gezimgaashi

2009-04-06 @ 12:37:26
Postat av: Anonym

tog du på henne?

2009-04-06 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback