Modefest

Sitter på hotellrummet med Janet som precis kom tillbaka från RIX FM. Vi är helt utpumpade idag, gårdagen var mycket trevlig. Var upptagen, så jag hann aldrig blogga. Sorry! Jag måste få pli på det här med mobilblogg alltså.



Hade möten och jobb först runt lunch. Lunchade med Jocke, Erik och Marie. Vi åkte sedan för att hälsa på grabbarna i EMD och kolla så att allt var under kontroll,ha ha. Efter möten, jobb och härlig tid mötte jag upp Janet och Pauline på hotellet. Jag och janet började fixa och dona och Pauline åkte hem mot götet igen. Efter någon timme droppade stylist-Johan och Fredrik Federley in.  De väntade på oss medans vi fixades oss i ordning och det gick inte snabbt kan jag säga! Beundrar tålamoded de hade. Har aldrig träffat en enda man i hela mitt liv som hade kunnat gå med på att sitta och väntra på två tjejer som springer omkring i kaos och fnittrar i ett hotellrum, ha ha. Någon timme senare kom vi äntligen iväg och tog oss mot Café Opera där modemagasinet KING ordnade modefest. Mycket folk och trevligt mingel. Tack underbara Bindefeldt ab för ännu en härlig kväll! Vi mötte upp Andreas och Lili och träffade massor av trevligt folk såsom Katrin & Bingo, Jonathan m.fl. Plötsligt kände vi ett extremt shoppingsug....


Vilken tur för oss att Topshop hade VIP-kväll under kvällen då! Perfekt! Vi tog en taxi mot drottninggatan där kön ringlade lång. "SUCK" tänkte vi, och flörtade lite med vakterna som släppte förbi oss. Ni kan ju tänka er hur resten av den 500 meters långa kön reagerade när det plötsligt slinker förbi två tjejer trippandes i skyhöga klackskor som får passera hela kön. De var ju mindre glada kan man lätt säga! Väl inne på topshop slirade vi runt med en drink i handen och famnen full med kläder och skor. Vi gick därifrån mycket nöjda och belåtna och funderade på att gå mot efterfesten på Spy Bar men bestämmer oss först för att käka. Tillbaka till hotellet och lämna av grejer och sedan mat. Det blev kebab, ha ha. Riktig nattmat! ;) Efter det var vi så mätta att vi knappt orkade röra oss, så vi skippade spy bar och somnade på hotellrummet... En mycket trevlig dag/ kväll med andra ord!

Imorse gick Janet upp runt 7 tiden för att åka mot Rix och jag fortsatte sova någon timme till. Käkade sedan frukost och nu sitter vi här med varsin dator i knät och bloggar.


Bild från Stureplan.se



Partyparty

Jag och Fredrik Federley

mitt uppe i shoppingtagen


Kommentarer
Postat av: vispen

Det lät väldigt roligt och trevligt ju:)

Postat av: Anonym

haha era fulingar!

sveriges svar på paris o nicole,

..nä förresten, alldeles för ofräscht lr?!!..(:



kul att du nämner mobilbloggen,

har verkligen SAKNAT

den lilla detaljen på bloggen.

hoppas du får ordning på't!:)



ha värsta schyssta fina dagen(;

(vädret är ju KANON!!)



purs purs

O

klam klam:)

;D

2009-05-15 @ 12:45:04
Postat av: Ida

ALICE, SVARA ÄRLIGT NU. ÄR ANDREAS OCH LILI TILLSAMANS?

2009-05-15 @ 13:26:52
Postat av: kille

det där lät ju som en supertjejkväll :D tur man inte var med hehe välja top shop före spy bar??? söta! undra vilken småtting som kommer lägga in första "är det sant att du och janet är tillsammans?" haha finns det några av er nya tonårsstjärnor som sovit på samma hotel och INTE blivit ihopparade av pressen/rykten?



vilken låt tycker du är bäst i eurovision då? jag tror du kommer ta hem hela rubbet nästa år. jag plinkar på en låt som du ska få ;)

2009-05-15 @ 15:25:55
Postat av: alma

hej alice, vad fin du var på dom bilderna<333

Kraam alma!

2009-05-15 @ 19:27:32
Postat av: mikaela

snyggingar :D men du måste berätta vart du köpt skorna, dom var ju galet snygga :D!

2009-05-15 @ 19:49:07
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: emelie

Första gången jag tittar i din blogg. Den är jätte fin (Y)



Den här ska jag följa



ps du var bäst i idol :)

2009-05-15 @ 20:57:08
URL: http://emeelieesveensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar bara hur du kan vara så bästis med Janet, vad hände med Anna B? Du byter bästisar när vinden vänder... Inte så ärligt!

2009-05-15 @ 22:06:46
Postat av: Anonym

du är ju helt dum i huvudet du där uppe! Varför skulle man inte kunna ha flera kompisar? Ofta man bara har EN? eller ja, du kanske har. tydligen eftersom att du är så avensjuk hahahahaha

2009-05-15 @ 22:34:16
Postat av: AA

http://www.freestreet.se/?r=14150

förlåt för reklam

men det funkar, det är faktiskt kul att få hem presentkort ^^

2009-05-16 @ 14:34:05
Postat av: amanda

fettt fin alice

2009-05-16 @ 15:07:22
Postat av: Linnea Gröning

åh va jag ville att du skulle komma till rix. jag strosade omkring där och tänkte att "alice är ju i sthlm idag och hon känner ju janet som ska till rix, så hon kanske kommer", han till och med kommentera och jag skulle ligga på marken och skaka om jag såg dig. haha. kanske skulle bli lite kaos. men ville verkligen att du skulle komma. saknar dig. KRAM

2009-05-16 @ 17:06:52
URL: http://imlinnea
Postat av: julia

hej Alice! jag tycker du verkar vara asmysig!! det känns som om du alltid har något bra och säga. fast nu känner jag ju inte dej men iallafall:) hoppas du inte gör dig till på tv utan är dej själv hela tiden eftersom det är det man kommer längst med. :) du är bäst!! kramar en julia i borås

2009-05-26 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback