Körkortsteori

Jag var och köpte en teoribok för körkortet idag. Ska ta mig tid att sätta tänderna i det nu, måste ha körkort! Vill ha körkort, NU! Ha ha. Jag har så dåligt med tid bara, men så fort jag kan och har möjlighet ska jag ta körkort.


I vilket fall som helst gick jag fram till disken och frågade

- Hej, jag vill köpa en sån där körkortsteoribok!

-  Du borde väl ha en bok för limousine med privatchaffis du! Svarade han i kassan.

- Ha ha, njae. Jag måste nog lära mig köra själv tyvärr...



atlanta-limousine-service-1

Jo ni, om man ändå kunde få åka runt i en sådan här varje dag...


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha :)

Det kanske du komma nån dag. Om du fortsätter o jobba så hårt som du gör nu så lönar det sig säkert. Jag tror iaf att du har det som krävs för att bli en stor världstjärna, du är så talangfull!

Som du säger: If you can dream it, you can be it.

Sluta aldrig tro på dig själv Alice! Du ÄR grym!

Postat av: Anonym

hehe kul kille:)..

2009-05-28 @ 15:07:38
Postat av: vispen

Lycka till med kökortet och den tjocka teoriboken:) Jag får klara mig med att åka kommunalt, ska lära mig att göra det själv.

2009-05-28 @ 17:40:51
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: nadja luong

dutkigt!! jag har med börjat tagit tag i min körkort,,haha jag som är 20 också..blöö

2009-05-28 @ 18:42:39
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: carro

HaHaHa, kul svar från han i kassan ;D

2009-05-28 @ 19:20:28
Postat av: Linnea Gröning

Du ska inte KÖRA sån, du borde SITTA i en sån :)<3

2009-05-28 @ 19:42:59
URL: http://imlinnea
Postat av: Anonym

dom flesta trafikskolor har sån där "intensivkurs" så man kan få sitt körkort på bara några veckor. bra för dom som har det stressigt och mycket att göra :)

2009-05-28 @ 21:51:23
Postat av: josephine

haha, jag håller också på att ta körkortet!:)

går det bra för dig med det?

2009-06-02 @ 09:47:53
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback