galor och baler

Jag älskar att gå på galor, såsom galapermiärer och sådant hit och dit. Jag älskar att gå på bal också, jag vetg inte vad som är så kul med det. Antagligen att man får klä upp sig så fint!? Eftersom att jag tagit en paus i skolan och inte vet när eller om jag börjar igen känns det ju lite osäkert om jag kommer att ta studenten, vilket också innebär att jag inte får gå på studentbal! damn it! Jag överväger att ragga upp någon student i vår och tvinga honom att ta med mig på studentbalen i vår. Jag vill gå på studentbal i år, jag ska gå på studentbal i år om det så är det sista jag gör... okej, det där var en överdrift. Men påtal om galor och fester så ska jag förresten på "rockbjörnen" på torsdag, det blir nog väldigt kul tror jag :) hihi. Om ett tag kommer jesper hit och hämtar upp mig, vi ska gå någonstans och käka frulle tror jag. Ikväll åker jag hem, woho.

bloggar senare. pusssssss





Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Jag tror inte det blir något problem för dig att hitta någon som vill ta med dig på balen ;) PUSSSSSSSS <3

Postat av: K

Synd att man redan tagit studenten, annars hade jag mer än gärna bjudit med dig på balen.

Vem vill inte gå med balens vackraste drottning? :)



Kram

Kajjan

2009-01-19 @ 11:53:30
Postat av: Anonym

Mysigt.



Have fun!

:)

2009-01-19 @ 12:33:48
Postat av: Anonym

Ska bli kul att se dig på Rockbjörnen..

Vem ska du gå med?

:)

2009-01-19 @ 12:46:10
Postat av: Alexandra

Hej Alice!

Jag vet precis hur du känner om det där med bal. Fast även om jag tog studenten, så blev det ändå ingen bal för mig.. :( Jag gick på en sån liten skola att vi helt enkelt inte hade en riktig bal.. Tänkte bara trösta dig med detta, så vet du att det inte alltid blir bal ändå.. Men vad är väl en bal på slottet.. :)

Angående dina studier, så kan jag säga såhär: Jag tycker att du ska slutföra dina gymnasiestudier. Mitt tips till dig är att ta resten på distans. Det är skitbra, och så får du ett slutbetyg sedan. Nu tror jag i och för sig att du kommer att få ett skivkontrakt och att du kommer att kunna förörja dig om artist, men det är alltid bra att avsluta saker när man har chansen. Det blir bara tungt och jobbigt att ta det senare. Tro mig, jag vet... Lycka till framöver Alice!

2009-01-19 @ 12:49:23
Postat av: madde

Älskar också sånt! Går i nian, så till vår kommer vi ha bal, woho!

Kul att du börjat med egen blogg, känns lite mer personligt än att ha på tv4.se

Ha det bäst!!

2009-01-19 @ 13:07:44
URL: http://maddu.webblog.se
Postat av: mia

hej! du alla filmklipp å grjer på idolhemsidan vart tar dom vägen, vet du? förresten hur går det med skivbolangen:)?

lycka tilL!

2009-01-19 @ 13:50:55
Postat av: davve

Jag tar studenten till sommaren, du får mer än gärna gå med mig! :) Kram!

2009-01-19 @ 14:52:49
Postat av: Amanda

Ragga upp Robin om han ska fortsätta skolan ;) Han tar väl studenten i år? Ni kan ju alltid gå som kompisar annars, för ni verkar komma bra överens iaf :)

2009-01-20 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback