Svettigt, stressigt, spektakulärt och supertrevligt

Nu är jag äntligen hemma igen efter en fullspäckad dag. Oj vad jag har flängt runt hit och dit. Svettats som en gris och stressat, men oj så kul jag haft det. Har varit på möten och så och hamnade rätt vad det var ute i högdalen,heter det så? Ja, i vilket f all som helst så var detta en mycket speciell upplevelse. När jag väl kommit fram gick jag dessutom fel vilket gjorde att jag vandrade runt i ungefär en halvtimma innan jag äntligen hittade rätt. Det var trots allt värt det då mötet var mycket trevligt.

Skyndade sedan hem för att göra mig i ordning för kvällens "Make up store-cocktailfest" på Berns. Jag mötte upp Molly, Ellen och Dominique. Jättetrevlig kväll, som vanligt! Träffade såklart en massa härligt folk och fick se en väldigt inspirerande och spektakulär visning. Tusen tack till Petré event & make up store för ett fantastiskt event!
Har varit dålig på att uppdatera er med bilder.. Ska bli mer sådant, jag lovar! Ska bli bättre på att ta med mig kameran.
Bjuder på en bild ifrån i söndags på Grönan istället :) Jag ser en aning läskig ut, men det bjussar jag på ;)
Idag fyller min mamma år förresten! Har inte hunnit blogga det förrän nu. STORT GRATTIS till världens bästa mamma! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker inte du ser särskilt läskig ut faktiskt:) tycker du ser rätt skön ut:) soov gott! INTE sitta uppe o babbla m janet nu! ;p..

2009-09-03 @ 00:32:17
Postat av: mamma

Tack gumman!!, LOVEU2

2009-09-03 @ 07:32:51
Postat av: nadja luong

naww vad sött... kan du inte lägga upp fler video som du sjunger+???

Postat av: vispen

Oj, Bettan fyller ju år dagen efter:D Då blir det mycket firande antar jag:) Krya på dig!

2009-09-03 @ 17:31:12
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: J

Här var du snygg i den rosa klänningen och ditt hår är snyggt när det är rakt och med det där diademet. Gillade inte den där svarta klänningen du hade på makeup store eventet. Man såg inte dina former så bra där. Den här rosa var snyggare, eller så är en kort, luftig och rak klänning snyggt också. Antingen eller, liksom en figursydd eller en lite luftigare, inte den där svarta.

2009-09-03 @ 18:28:22
Postat av: J

Varför skrattar du alltid med tänderna i ett stort grin så dina ögon blir som streck? du borde skratta lite mer naturligt med stängd mun ibland.

2009-09-03 @ 18:29:37
Postat av: Linn (http://honkallaslinus.blogg.se/)

Grattis Alices Mamma :D

2009-09-03 @ 23:35:56
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du var grymt duktig i söndags Alice :) Och förlåt för att du bara fick skriva på en papperslapp !

Nej men seriöst jag gillade verkligen If only you med dig och danny finisar <3

2009-09-05 @ 09:48:05
URL: http://ankanangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback