Utan el

Ledsen att jag inte bloggade mer igår, hade tänkt göra det på tåget hem men skrattretande nog hade tåget ingen el! Hur otur kan man ha. 7 h utan el och både min dator och min ipod var urladdade på batteri, suck. Det brukar i vanliga fall ta ungegär 4 ½ h med direkt från från Göteborg till Gävle. Igår tog det 7 timmar?! Dessutom fick jag sitta bredvid en gubbe som stank en blandning mellan piss och svett. Kul va? Jag kan knappt fatta själv att jag tog mig igenom resan och genomled dessa 7 h och kom välbehållen hem. När jag väl var hemma byttes dock denna bitterhet till stor glädje då jag blev upphämtad på stationen av min granne. Hon är världens bästa granne, inte vilken granne som helst! Vi har bott grannar så länge jag kan minnas och har alltid haft en väldigt nära relation, typ som en syskonrelation. Under, höst, vinter och vår jobbar hon i Åre men kommer hem om sommaren. Nu är hon äntligen hemma igen, så nu blir det att catcha up all den tid vi "missat" med varandra i vinter, Ha ha.


here she is!



Innan jag hoppade på tåget igår mötte jag upp den här snyggingen och tog en snabb fika i Göteborg. Vi har alltid så hysteriskt mycket att prata om när vi ses och var har alltid så hysteriskt mycket att göra båda två så det blir att man inte hinner ses så ofta. Igår lyckades vi dock pussla ihop våra scheman. Skitkul och skitmysigt! Vi peppade och laddade inför sommaren, vilken kommer att bli en galet härlig sommar! cant wait...


Ni läser väl hennes blogg?
http://madeinsweden.se/blogg/Janet


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej Alice!



vill bara säga att du var den bästa i idol 2008 och du är så himla söt och snygg. Sen dejtar ju du tydligen någon kille, kul. Borde vara något riktigt kap då eftersom du dissade Robin. Trodde verkligen ni hade nåånting på g för ni var så söta ihop, hade härlig kemi och passar ihop. Robin är ju skitsöt, snygg och gullig, helt kille! och supersöt. Tror du kommer ångra dig senare när han skaffar tjej. Fattar inte hur man kan dissa honom, uppenbart att han gillade dig i idol. Jaja.

2009-05-04 @ 10:26:59
Postat av: mikaela

åh Janet är så fin :)



hur känner du henne då?:O

Postat av: Lona

men vad kul :)

synd att du inte hade el .

2009-05-04 @ 11:43:11
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: sid

Kram på dig för de 7 timmarna, stackars!! Jag hade flyttat på mig direkt om jag hamnade brevid en sån, hellre sitta i trappan då.

Hm nje får erkänna att jag inte läser hennes blogg... :P

2009-05-04 @ 12:23:46
Postat av: jennifer

att du alltid ska ha en sån otur! haha :)

2009-05-04 @ 12:46:04
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: a

Kan du nu avslöja vem det var du dejtade. Träffas ni fortfarande???????

2009-05-04 @ 13:32:07
Postat av: johanna

Janet är bäst ! :) vad ska ni göra i sommar då?

2009-05-04 @ 15:01:04
Postat av: Ellinor

Janet är verkligen super snäll!! Älskar hennes musik :)

2009-05-04 @ 15:41:22
Postat av: blä

ussch fan vad du är bitter, såg dej i idol fan vad du klagade hela tiden... & nu verkar du ju inte komma nånstans.

2009-05-04 @ 18:46:08
Postat av: Michelle

Oh fy. Det finns nog inget värre än att åka tåg med en som luktar illa brevid en.

2009-05-04 @ 19:58:17
URL: http://michellenordquist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så du har som en Syskonrelation med grannen? Är ni så nära?? Jag trodde ni aldrig var med varann.

2009-05-04 @ 20:24:14
Postat av: Elin Kling

Varför är alla VÄRLDENS Bästa enligt dig? låter tjatigt. Okej om släkt o familj men andra.. nää

2009-05-04 @ 20:25:31
Postat av: Micke

Ahh... en säsongare! :)

Måste ju fråga: Var brukar hon jobba här i byn?



Ha en bra dag!

2009-05-05 @ 12:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback