Numera skräptant

Vaknade runt 9-tiden, det var himla skönt att sova ut lite! Pallrade mig ner till frukosten och hoppades på lite lugn och ro. Tji fick jag, för nere i frukostsalen möttes jag utav ett stort gäng killar, nä män. Ett gäng högljudda män som skrek och gormade hit och dit om bärs och vem av dem som fick med sig vilken brud hem igår. Som ett manligt sex&thecity-gäng typ. Dock med en helt annan attityd än vad vi tjejer har. Rätt var det var kom en bricka uppslängandes på mitt bord. En bricka med disk och matrester som dessa män då tydligen tyckte stod i vägen för dem. Så istället slänger de upp skräpet på mitt bord!? Ursäkta, men ser jag ut som en soptunna? ja, tydligen. Det tyckte väl dessa män iallafall eftersom att de fortsatte att flytta över disk och skräp till mitt bord. Jag gick därifrån medan de fortsatte att spela 80-tals musik på sina mobiler och skrika om vem av dem som var mest lämplig och nykter för att köra bilen hem.



Efter denna trevliga lilla frukoststund gick jag och tog mig ett välförtjänt bad. Lite lugn och ro, tack och lov! Låg i badkaret i säkert 10 min innan jag blev för rastlös och fick  myror i brallan. Började istället packa. Någon promenad blev det dock inte då jag till min besvikelse insåg att jag helt enkelt inte hade några lämpliga promenadskor med mig. Fasen också!


Kommentarer
Postat av: Kadri

bättre lycka nästa gång

Postat av: Kim

Jag brukar inte kommentera men idag känner jag att jag måste förklara för dig hur bra du är. För det är du verkligen!

Alice, jag beundrar verkligen dig. Du är verkligen min stora förebild. Att vara aktiv, utåtriktad och framförallt så ambiös som du är, är en dröm för mig.

Sedan att du varit med i idol och klarat av all press och till och med tagit dej till final! Jag vågar inte ens gå till audition...

Men jag känner hur jag utvecklats när jag läser din blogg. Så kanske någon dag står jag inför tusentals människor i globen och sjunger. Och då är mycket av de din förtjänst.

Jag vill egentligen bara säga; alice du är bäst!

2009-05-03 @ 13:53:31
Postat av: Anonym

Förmodligen osäkra killars sätt att ta kontakt

2009-05-03 @ 14:28:18
Postat av: Anonym

hihi rastlös efter 10 min,

du ÄR verkligen energisk

som en viss polare påstår(;

hihi

2009-05-03 @ 15:07:37
Postat av: Lovisa

Heeej Alice!!!Jag fattar inte hur dom kan göra så mot dig som är värdens bästa sångerska och kom tvåa i idol 2008!!!Dessutom så verkar det riktigt läskit om dom ska köra bil hem om dom inte är nykter!!!du är verkligen ingen skräptant man borde kasta blommer och komfetti över dig för så bra är du!!!!!

2009-05-03 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback