Nattprat

Jag sitter och pratar med Henrik (Johans bror). Vi pratar om allt mellan himmel och jord. Skittrevligt och gott om
skratt. Han är så skön den killen!
 
A: Jag vill också ha en storebror!
H: ja eller kanske en pojkvän? En 35 åring?
A: det var väl kanske att ta i.
H: du får sätta in en annons på blocket: "Pojkvän sökes. Snygg och glad utan storhets som gillar att lyssna på Vincent-pop och skaffa feta klädsponsorer till sin flickvän. Rika har förtur."


ungefär sådär roligt har vi, fniss....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny text:) jamen DET blev ju bra!:)

kram

2009-05-11 @ 15:25:51
Postat av: Veronica

när får vi veta vem som vann tävlingen? Den skulle väl avslutas igår? Man är ju nyfiken :D Kram!

Postat av: mikkan

haha, härlig kille :)

Snygg bloggdesign! ny va? :)

2009-05-11 @ 17:24:01
URL: http://mikkakela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den nya designen är jätte fin!

Speciellt bilden på dig när du sitter på stolen! Gud vad fin, man blir ju tårögd! :]

2009-05-11 @ 17:47:27
Postat av: K L A R A ♥

du vill du vara med i veckans blogg i min blogg?



svara ja om du vill. jag börjar tävlingen idag :D♥

2009-05-11 @ 18:46:38
URL: http://klaraas.blogg.se/
Postat av: Karolina

Har du kontakt med familjen Palm? ;)Det borde nog inte vara så svårt för dig att få en pojkvän, du har ju allt som någon kan begära (stavning). <3



Men din tävling skulle väl avslutats i går? Eller? Nu är jag väldigt nyfiken :)<3.



Jaja, Puss på dig!

2009-05-11 @ 18:59:05
Postat av: madelene

Det är helt galet hur jag lever mig in i din musik. När jag tittar tillbaka på videoklippen från din tid i idol så är det jag som får världens glädjekick och kan verkligen inte sluta le. Du är så himla duktig! Hoppas att få se dig här i Gävle lite oftare, kanske i sommar? När helges uppträder på cityfesten kanske? Vore jätte roligt. Fortsätt med det du gör BÄST av alla! Nu ska jag fortsätta att titta på olika klipp, kunde inte hålla mig för att klicka in hit och skriva en liten hälsning!

2009-05-11 @ 19:27:58
Postat av: Anonym

alice din nya design är snyggast

2009-05-11 @ 19:48:45
Postat av: bibbi

Du och Henrik? :) Han e ju snygg...såsom Johan kommer bli när han e 20 eller nåt hehe. Tror många killar gillar dig, men du nobbar dem..:)

2009-05-27 @ 23:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback