Mickismys

Jag och Mickis tog en kort mysig fika nu under kvällen. De andra tjejerna stannade hemma för att tokplugga inför det nationellaprovet i matematik som de har imorgon. Karin ursäktade sig med "Mickis är ju smartare än mig. Så hon behöver ju inte plugga. Hon har tid för fika. Inte jag!" Pratade om helgen som gick och om allt och alla. Imorgon åker jag till storstaden igen, möten och fix på gång :) Förresten har vi börjat få igång min hemsida mer och mer nu. Där kommer ni att kunna läsa om allt som händer runt mig, turnéschema m.m. Men den är just nu under construction, så håll till godo! Ni kan ju ta en tjuvtitt ändå så länge om ni vill, http://www.alicesvensson.se/


Bilden är dock från ett annat tillfälle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul men dröj inte för länge med hemsidan

2009-05-11 @ 21:32:24
Postat av: Anonym

superhärlig bild:)

känner igen den sen innan:)..

2009-05-11 @ 21:51:47
Postat av: Anonym

som sagt superskön bild.

..jag är äldre än du,

men jag har fortfarande i färskt minne

hur tajt man var

med sin bästis

i tonåren.

någon skrev om det där nyligen,

att tonårstjejer som bästa vänner

blir så tajta så man knappt vet

var den ena personligheten

börjar och den andra slutar!!!



Sant:)



kram på dig rara:)

2009-05-19 @ 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback