Jazzigt

Jag kom nyss hem från en konsert. Det var treorna på min linje "jazzlinjen" (Esmusik) som hade sin avslutningskonsert på konserthuset i Gävle. Grymt bra! Vilka fantastiska unga musiker och sångare det finns på jazzlinjen i Gävle alltså! Som bara väntar på att få komma ut i världen och slå igenom. Det var också väldigt roligt att få träffa en massa folk från skolan som jag inte träffat sedan i höstas!

Sara  :längtar du tillbaka?
Jag  : Njae. Inte till skolan direkt. Men till människorna på skolan.
Sara: Inte jag heller! (Hon gick ut förra sommaren, hihi)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Asså guuud vad jag tycker om dig, du är så otroligt duktig! Du har en röst av guld och skönhet utan dess like! Jag bara sitter och väntar på dagen då du släpper en egen skiva och jag lovar dig att jag bara är en av många som gör det!



Du är verkligen enastående, du har nåt speciellt och du ska veta att du har många många fans bakom dig i allt du gör!



Hoppas på att få höra mer från dig inom en snar framtid, lägg aldrig musiken på hyllan ty du har en fantastisk talang som inte får gå till spillo! Vilken artist!

2009-05-19 @ 01:45:31
Postat av: vispen

Jazz är bra, i alla fall att gå på jazzkonsert men det är inget jag lyssnar på ehmma direkt, om någon sjunger gillar jag jazz men annars inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback