Halmstad

Äntligen framme i Halmstad. Tokmysig stad såhär på våren och sommaren, det är jättefint här! Spelningen idag gick bra, förutom att jag lät lite som en kratta i rösten, extremt hes. Kan kanske möjligtvis ha att göra med pollenallergin har jag listat ut. Sak samma... Jag hade dötid på centralen i Göteborg, så jag tog en fika på espresso house där jag som vanligt tog en citron+vallmofrömuffin, världens godaste muffins! Jag måste försöka fixa det receptet så att jag kan baka och käka dem varje dag. Köpte en bok gjorde jag också för att fördriva tiden på tåget. "Sanningen om diamanter" av Nicole Richie, kunde vara intressant att läsa tänkte jag. Efter 5 min i min väska var dock den lilla pocketboken helt mörbultad. Helt knölig och sne. Då blev jag arg och struntade i att läsa. Istället började jag prata med en mycket trevlig man vars 6åriga dotter tydligen avgudade mig. Det var roligt att höra, hihi. Han hoppade dock av i Varberg så under den lilla sträckan jag hade kvar mot Halmstad fördrev jag tiden genom att beskåda den vackra utsikten från fönstret. Västkusten är så vackert. Speciellt på våren och sommaren då som sagt var. Jag tror att jag ska köpa mig ett sommarhus här när jag blir stor! Det är väl en bra plan!?



Kommentarer
Postat av: Karolina

Alice, är ditt födelsedatum 91-07-11??

Snälla svara <3333 jag avgudar verkligen dig!!

2009-05-02 @ 19:50:49
Postat av: Anonym

skitbra plan.

VBG in my heart...puss

2009-05-02 @ 19:54:02
Postat av: Anonym

vilket härligt inlägg,

feel good på en A4(;(;



alice,

(KEEP)FEEL(ING) GOOD!

kram

2009-05-02 @ 20:01:04
Postat av: Anonym

å sverige är underbart! och det allra bästa med sverige är såna som du :)

2009-05-02 @ 20:08:54
Postat av: Louise

Jag bor i Halmstad och min kompis går på funky kids och där sjöng du :) älskar dig,tycker också att halmstad är en mysig stad

2009-05-02 @ 20:09:47
Postat av: mikaela

alice fyller år 11/7 enligt wikipedia :)

Postat av: malin

har läst sanningen om diamanter. den är asbra. lite seg i början men sen när man kommer in i den är den sjukt bra!

2009-05-04 @ 10:18:13
Postat av: Emelie

Köp en sommarstuga i Åsa då, norr om Halmstad. Mycket vackert här.

2009-05-04 @ 15:54:54
Postat av: Anonym

halmstad är bäst, självklart missade jag ju när du kom hit -.- haha men kom hit oftare, :D

2009-05-14 @ 20:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback