Trött på SJproblem

Jag ogillar SJ just nu. Jag sitter och irriterar mig på att det är så himla krångligt. Allt med SJ är krångligt ju. Att tågen är försenade är något som förekommer ofta. Nu ska jag boka en biljett.... Via nätet. Men inte en enda jäkla biljett dit jag ska finns. Nej. Jag menar?! Kan tåget/tågen verkligen vara fulla!? Ja, jag försökte ringa SJ. Tror ni att det gick? Nej. Ingenstans går det att få tag i SJ. Jag är så arg. Vad F*N menas med det här liksom? Jag har försökt på alla sätt och vis...

tag




Jag har varit arg nästan hela dagen. Inget går som jag vill. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att det var fredag den 13e idag och inte imorgon. ÅH!


En sak hade jag iallafall tur med idag. Jag fick en akutdropin-tid hos nagelteknolog. Det var kris! Tack snälla för att jag fick komma med så kort varsel! Ni förstår, jag har gelöverdrag på mina naglar. Inte för längdens skull och inte för förstärkning. Nej, bara för att jag ska slippa göra om min manikyr varje dag. Så jag har alltså en geléöverdrag med manikyr. Jättebra! :) Så slipper man bry sig så mycket och göra om manikyren gång på gång. Jättefint blev det, så vill ni ha snygga naglar ska ni gå till salong "Popp i topp" på N.kungsgatan här i Gävle. De är grymma! :)

dsc00033


Imorgon åker jag iallafall= packa väskan. Åh, jobbigt. Jag måste ju försöka köpa en biljett också? Hur nu det ska gå till när SJ inte är så samarbetsvilliga tydligen.... GAH. Jag måste fortsätta packa nu, och försöka lösa den här hemska biljettproblemet, hur nu det ska gå till....


Kommentarer
Postat av: Fanny

Söt bild på dig :)

Det blev fint!

Postat av: Alexander

Vart ska du åka någonstans. Hoppas iallafall att du får en biljett

2009-03-12 @ 20:36:11
Postat av: Linnea Gröning

Åh du är så himla vacker! Du vart jättefin i håret! Fast jag håller med dig om luggen, jag älskar din gamla lugg, den långa söta och som alltid va typ lite kurvig :) Hur söt som hellst verkligen! Saknar dig finaste. Låter inge kul med en sånn dag, vi har dessutom Nationella prov imorrn, fredagen den 13:e? Kul lixom. Aja vi får se hur det går, jag har sjuk också lixom. Men aja! Du är bäst, saknar dig så himla mkt! <3

2009-03-12 @ 20:52:39
Postat av: Saga

Jag vet, det är sjukt. Och sen när man tjatat till sig en biljett på "ett fullt tåg" så visar det sig att det knappt fyller upp till hälften.



suck!

2009-03-12 @ 21:36:34
URL: http://sagascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback