Tårtkalas

Jag kom nyss hem från ett tårtkalas hos min kusin Gabriel som fyllde 15 år, GRATTIS. Mycket trevligt att få träffa familj och släkt en liten stund! Idag har jag gjort en webb-tvintevju för GD.se, efter det tog jag en fika med Bella, väldigt mysigt som vanligt.


Hörrni, jag har tappat bloggstinget!? Jag vet inte vad som hänt!?  Eller så är det bara för att det inte hänt så mycket idag helt enkelt. Jag menar det är ju inte så att det händer glamorösa och spännande saker dygnet runt. Ibland har jag såklart slappa dagar då det inte händer lika mycket. Men sådana dagar behövs de med! :) hihi. Jag får ta och skärpa mig. Är det något ni önskar att jag ska skriva om? Önskeämne? Tips gärna.


Kommentarer
Postat av: Sara.S

Du får inte sluta blogga Alice!!

Vet inte nåt speciellt som jag tkr du ska skriva om... skriv ba om dej själv och vad du går o tänker på :P

Puss o kram!!

Postat av: Lilja

Dagens outfit! =)

2009-03-31 @ 22:20:07
Postat av: Kiet

Skriv om sporter?

Fotboll vilket lag du gillar eller Ishockey ?



:) <3

2009-03-31 @ 22:21:09
URL: http://kietle.devote.se
Postat av: Cecilia

Du kan ju lägga upp t.e.x dagens outfit,



Robin Bengtssons telefonnummer,

Nä skojja bah ,

men typ Dagens Outfit vore kul :)

Kram

2009-03-31 @ 22:25:17
URL: http://ceciliaisahappygirl.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nåt jag hade tyckt vore kul var om du listade dina favoritlåtar genom tiderna. Topp 10,15,20 eller vad du nu vill. Så kan du ha en placering för varje dag och räkna ner till den stolta vinnaren koras =)

2009-03-31 @ 22:29:08
Postat av: Anonym

Berätta allt! Tror du på tomten? Vad tycker du om bigaråer? Vart i världen skulle du helst vilja spendera 2 minuter just nu? Skriv lite tankar om ditten och datten bara så blir vi jätteglada ;)

2009-03-31 @ 22:31:52
Postat av: Pappa Siwert

Hej Alice! Jag har en fråga angående Idolaudition som jag hoppas att du vill/kan svara på.



Min dotter ska prova till Idol i Stockholm den 25 april. När är nästa tillfälle om hon skulle gå vidare. Är det inom några dagar eller veckor? Jag frågar eftersom hon ska åka till Egypten i ca 10 dagar den 27 april. Finns det risk att hon missar?



Tacksam för svar från dig som har varit med.



Hälsningar Siwert



P.S jag lyssnar på din Myspace! D.S

2009-03-31 @ 22:32:16
URL: http://www.gaupa.se
Postat av: Sofia

Livet innan idol , hur det såg ut och vad hade du för mål i livet ? som du sgäer , du har alltid velat bli sångerska , men fanns det några andra intressen ? Hur du var i skolan och gärna några bilder på dig när du var mindre :) Tack alice för en bra blogg , och skit i alla idiotiska kommentarer du får , för du är snyggast och bäst !!!

2009-03-31 @ 22:54:25
Postat av: Linnea Gröning

Jag tycker om dina inlägg som dom är :) <3

2009-04-01 @ 06:46:42
URL: http://truecolourss.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja du, bloggtorka kan vara riktigt frustrerande :P Men det behöver liksom inte bara vara låååånga inlägg som berättar om vad man gör den dagen. Det kan vara bara korta uppdateringar om allt och inget. Något som du kanske bara kommer att tänka på, något som hänt dig tidigare. Anything :)



Ha de gött

2009-04-01 @ 06:48:53
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Postat av: Pim

Jag vill läsa om när du får "tummen ur" och tar tag i din insomnande musikkarriär. Du har ju en härlig "ge-dig-fan på"-mentalitet. Låt oss få ser mer av den

2009-04-01 @ 10:29:40
Postat av: Malin

Du får inte sluta blogga Alice!! !!!!!!!!!! Men kan du inte skriva mera om idol & hur de va & innan du visste om du fick va med osv. PUss

2009-04-01 @ 12:01:03
Postat av: Erika med artistdrömmar.

Dagens outfit skulle vara kul :) & kanske lite skönhets tips och sånt :)



Hoppas du har det bra! :)



kram på dig!



(jag ska söka till Idol den 18 april) :)

2009-04-01 @ 18:51:39
URL: http://stopthissong.blogg.se/
Postat av: P

Alice's mode!

Dagens outfit, tips, vad du gillar osv.

2009-04-02 @ 20:07:05
Postat av: Ida

Hej Alice! jag ska söka till idol om 3 veckor och jag undrar om du har några tips till mig är så himla spänd, min myspace www.myspace.com/idajonasson



ha det så bra du är verkligen superduktig! :) / ida

2009-04-06 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback