Snö

ja, det har snöat hela dagen, usch. Inte såhär fint vackert, soligt, vinterväder. Nej, grått, mulet, kallt och snöigt. Jag tog en lång powerwalk och på sluttampen fick jag sällskap av min kusin som också skulle ut och gå. VI diskuterade fjällresa :) Det ska bli så himla skönt!


Efter min lilla motionsrunda mådde jag bättre, jag kände mig piggare. Så jag bakade bullar,hihi. Kanel- och vaniljbullar. 60 st, ha ha. Ska det va så ska det va! Det tar himla lång tid att baka bullar alltså. Det ska jäsas hit och dit, men när man väl är klar känner man sig så nöjd. Nybakta bullar är något utav det godaste som finns.



Efter det gick jag minsann ut och skottade, duktigt värre. Hämtade sedan ut ett paket som kommit från Koola Anna (
http://www.koolaanna.se/). Några jättefina tröjor och blusar, Tusen tack! :) Jag visar er läsare senare någon dag!



Nu ska jag käka middag, jag är så hungrig!

img_0639


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej igen Alice! <3<3

Ska du åka till fjällen?Vart i så fall? :) Jag ska åka till Hundfjället (sälen) vecka 16. det skulle vara kul om du också var där då! :D:D

Jag skulle bli SÅÅÅÅÅ JÄTTE, JÄTTE, JÄTTEGLAD om du svarade på frågorna ;D.

Älskar dig Alice Puss&Kram <3<3

2009-03-10 @ 19:26:32
Postat av: Linnea Gröning

Alltså shit vad jag tycker om dig, jag ser så mkt upp till dig, värsta energi Alice! Tänk vad mkt du kan göra av en dag? Du verkar verkligen göra något bra av varje dag och om du verkligen bestämt dig för något så gör du det! Jag tycker du är så himla cool! Tänk om man va som dig, haha :D Själv sitter jag har och lyssnar på musik och dricker oboy, har varit hemma idag pga att jag är sjuk, och inte har jag vart ute på någon powerwalk inte, en liten prommis med hunden fick duga XD Haha! Hoppas du mår toppen så snart som bara möjligt :) Puss

Postat av: Anonym

Gjorde du dom som är på bilden??

2009-03-10 @ 20:01:17
Postat av: Camila

Jag tycker också att det är tråkigt med snö:( Men bullar är jättegoooott:)<3

Ha det bra Alice

/Camila

2009-03-10 @ 20:42:20
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Emilia Kostenniemi

heeej söta Alice! (:

Hoppas att du snart blir frisk igen :)



Jag vill bara tala om för dig alice:) , att du betyder så otroligt mycket för min kompis Linnea(Gröning) , man märker verkligen på henne hur glad du gör henne. Hon blir så glad av att bara se en bild på dig , se och höra på videor osv. Du betyder verkligen jättemycket för henne. Jag vet dom gånger du skrivit till henne, herregud! Så lycklig hon vart(!) hon ringde mig direkt och var så otroligt glad, grät och skrek av lycka:) DU får henne att må så bra! Du har ju sett då vi varit på eran turne hur hon blev då, som hon reagerar då är bara på grund av all lycka, på all glädje du ger henne och det är verkligen på riktigt hon vet inte vart hon ska ta vägen, för att hon älskar dig så mycket, och även att hon är rädd att aldrig mer få träffa dig. Du betyder verkligen mest för henne, hon skulle inte klara sig utan dig- Hon skulle bryta ihop totalt"/

Hon älskar dig verkligen, för precis den du är! Ville bara att du skulle veta det!

Och jag förstår henne verkligen, du är en underbar människa Alice! <3

2009-03-10 @ 21:47:44
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: jenny

vad gåt men bullar.jag älskar bullar.alice jag har hitta fakta om dig det står gätte mycket.men det mesta viste jag.jag visste bara inte om 2 grejer.men det är inte många som ved vad det är.I LOVE YOU!!!!!!!!!!ps jenny

Postat av: Pim

Robin äter chips och du bakar bullar. Jag förstår arr det måste kännas jobbigt att vara ifrån varann.



ps Di n blogg är roligare ds

2009-03-10 @ 22:22:43
Postat av: Nanna

Heej vannen! Skrev en liten rad om dig i min blogg hoho, hoppas du ser det! Ha det finast! Vi ses! :) <3 /Nanna

2009-03-10 @ 22:36:03
URL: http://nannagolster.blogg.se/
Postat av: ida filppu

puss på dej Alice!

förästen.. eftersom som är sjuk så kanske du kan ha en frågestund? (a)

haha<3

krya på dej i alla fall! :)

2009-03-11 @ 07:17:06
URL: http://idafilppu.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Hehe,Valencia-Juicen har jag druckit i minst en månad nu,den är som du säger super-god,BÄST!!! /Ronnie

2009-03-11 @ 07:59:22
Postat av: Kalle

Vad gott :D haha fina bullar jag kan aldrig baka såna mina bli bara misslyckad

2009-03-11 @ 08:05:19
Postat av: Mikaela

duktig du är som powerwalkar :), tycker du ska lägga ut fler bilder på dig :)

2009-03-11 @ 08:25:19
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: emilia

hej jenny, vilken fin fansida du har. www.nogg.se/jennyALSB & www.nogg.se/jenny98

2009-03-11 @ 10:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback