Slaskväder

Vädret idag är verkligen förfärligt. Igår var det blask och slask. Idga vet jag inte vad jag ska kalla det? Det småsnöar titt som tätt och det är tö men ändå kallt liksom, och isigt. Mest av allt är det grått. Grått och mulet. Åh, jag vill inte att snön ska töa bort. Det absolut fulaste och värsta vädret jag vet är töväder när snön blir smutsig och det liskom är mitt emellan vår och vinter. Jag hatar det. Man blir dyngsur om fötterna  så fort man går utanför dörren dessutom.

Idag gick jag upp rätt sent. Runt 11 tror jag klockan var innan jag hoppade in i duschen. Under dagen har jag fixat och donat med en massa saker. Städat igenom mitt rum och hittat en massa roliga saker jag helt glömt bort att jag hade. Hittade en massa roligt som jag sparat på mig under idoltiden, såsom roliga lappar och helt galna saker men som är jätteroliga att se på såhär i efterhand, ha ha.


Nu längtar jag efter sommar och sol. SOL! Jag måste till sol och värme NU! Jag ska kolla efter "sista minuten resor". Det tror jag skulle vara precis vad jag behöver nu.


Ikväll är det dock allt annat än sol och värme som väntar. Jag ska på hockey, hoppas nu att de vinner ikväll!


annayazalice

Anna, Yaz och Jag


GRANCANARIA  AUG 08



 


Kommentarer
Postat av: nadja luong

hej, tänkte bara fråga en fråga, har nu hängt med din blogg några dagar och utforskat din arkiv =)

hur kommer det sig att du r så mkt i svenljunga =)



synd att man inte sett till dig bara,, =)

Postat av: amanda

hur är det?

om du behöver någon blogg layout någon gång så är det bara att kommentera i min blogg så fixar jag en:)

2009-03-05 @ 16:31:09
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Åk inte ifrån mig :( Hah! Saknar dig <3

2009-03-05 @ 17:58:50
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Madde B

Alice du är den bästa jag vet, jag skulle göra allt för att få träffa dig.

Jag har bara sett dig på idol,Och jag tycker att dom som säger en massa skit till dig... dom är bara avensjuka.

Du är bara den bästa jag vet !!

KRAM Madde

2009-03-05 @ 19:48:20
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: Camilla S

söt bild,

men undrar bara när det kommer en skiva lr en singel iaf med dig?

i love you <3 / camilla s

2009-03-08 @ 21:21:32
Postat av: mimmi

jag undrar om du ska släppa ut en skiva/singel



jag hoppas verkligen det för du e bäst på att sjunga <333

2009-03-10 @ 18:23:12
Postat av: Annika Granstedt

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se lite prima saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback