SATC

Jag och Mickis har haft en otroligt mysig eftermiddag. Först tog jag en shoppingrunda på stan och hittade en massa fint som fick följa med hem :) hihi. Efter det blev det en lång fika, och tänk att jag hade kunnat sitta kvar där hela natten om jag hade kunnat! Det tar liksom aldrig slut, det finns hur mycket som helst att prata om och skratta åt. Så härligt! Jag är så glad att jag har mina vänner, och vi pratade faktiskt om hur otroligt speciell och fin vänskap vi har. VI började också klura på vilken av karaktärerna i sex & the city vi skulle vara om vi var dem. Vi kom fram till att vi nog båda skulle vara "Carrie", jag tror att alla har en liten "carrie! inom sig, hihi. ( Det där fattar nog bara ni som sett Sex & the city tror jag, så det var lite internt. Sorry!)


Jag åkte hem tillsammans med min kusin Evelina, som för övrigt är skitcool ska ni veta! Vi dunkade partymusik hela vägen hem i bilen. Hennes bil är "partybilen", hon spelar alltid den bästa partymusiken högt i bilen. Tjoho!





Nu ska jag se på Sex & the city och äta glass, hihi...

satc


Förresten på tal om inget så är ju nu Brynäs säsong är över, attans också! Tråkigt värre....


Kommentarer
Postat av: Mikaela

du får visa vad du köpte tycker jag :)

Postat av: Linnea Gröning

Myys (: <3

2009-03-12 @ 08:40:24
Postat av: Anonym

haha jag har en liten "Big" inom mig, hoppas vi springer på varandra någon gång ;)

2009-03-12 @ 10:49:08
Postat av: Charlotte

Frölunda ska're vara >8D Brynäs suger!

2009-03-12 @ 11:46:23
Postat av: Charlotte

Frölunda ska're vara >8D Brynäs suger!

2009-03-12 @ 11:46:41
Postat av: Bella

jag hade ockso velat vara med och fikat och myyyst, saknar er!

2009-03-12 @ 13:14:58
Postat av: malinolsson.

såg dig inne på flanör igår och jag höll på att svimma av! jag har alltid velat träffa dig, för du är min förebild. du sjunger otroligt bra och det ger mig hopp, för jag har samma dröm.

p.s, jag har träffat dig förr, när jag var nåra veckor bara. min familj besökte din. jag är adopterad från vietnam. visst kommer du också därifrån? :)



/malin.

2009-03-12 @ 15:35:18
URL: http://maliinolsson.blogg.se/
Postat av: nadja luong

satc pch glass är ju det bästa som finns!

2009-03-12 @ 15:41:22
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Mikaela

läste i x-trfaik`s "tidning" idag och du var med :) Jätte roligt att läsa också var du ju så söt på bilderna :)

2009-03-12 @ 15:49:29
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: lina

ja, himla dåligt. men färjestad är ju bra, så det var väl inte så oväntat..tyvärr. nu får vi sikta på nästa säsong och hoppas det går bättre då!:)

2009-03-12 @ 16:41:58
Postat av: Rebecka

Hiv/aids är ett stort problem framförallt i Sydafrika! Tänk er att inte få den möjligheten att få bo med sina familjemedlemmar, T.ex. att din mamma och pappa har dött i Hiv/aids, detta är ett faktum för många! Star for life är ett projekt i Sydafrika och Namibia som två svenskar har grundat. Deras projekt går ut på att få så många ungdomar till skolor och att de får gå i skolan, vilket inte är en självklart för dem! Star for life har ett huvudmål och det är: Jag går för mina drömmar! Tyvärr gör inte många det men deras inställning är att man kan uppnå sina drömmar om man vill, något som är sant! Projektet gör även så att färre blir Hiv/aids smittade och är ett super bra sak som verkligen behövs!



Jag jobbar med detta och det behövs fler! Kika gärna in i vår blogg och bli inspirerad Din lilla hjälp betyder mycket, och allt slit lönar sig faktiskt!

Ps. Aids free thats me! Jag går för mina drömmar! Ds.



http://aidsfreethatsme.blogg.se/

2009-03-12 @ 17:51:08
URL: http://aidsfreethatsme.blogg.se/
Postat av: isabelle

i love sex & the city !

2009-03-12 @ 19:27:23
URL: http://isabelel.blogg.se/
Postat av: Anton Gold

Gillar du spa och sådant? Då har jag priset för just dig. Vinn spa-set, ansiktsmask, hårinpackning och badyspray från Date.



http://anton-g.blogspot.com/2009/02/for-att-vinna-spa-set.html

2009-03-12 @ 20:03:31
URL: http://anton-g.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback