Onsdag

Idag är det en "göraingenting-dag". Det enda jag gjort nu framtills lunch är att ringa ett par jobbsamtal. Käkat lunch och bara gått runt här i huset och fixat o0ch donat med en massa världsliga saker. Jag har tillochmed brist på bloggämnen idag. Vad är det med mig? Slå mig i huvudet någon så att jag vaknar! Ha ha.

Bella har åkt till Malaysia och jag saknar henne redan efter några dagar alldeles för mycket. Jag är ändå glad för hennes skull och unnar henne välförtjänt vila och en härlig resa. Även om jag nu är jätteavis,hihihi... Jag vill också resa iväg. Slippa skitvädret här hemma och bara åka iväg och ha det skönt. Men det får nog vänta ett tag. Jag ska jobba hårt nu. Jag VILL jobba! Jag vill komma någonstans med karriären, NU. Fast det tar nog sin tid. Jag låter dte hellre ta lite tid än att stressa fram något som inte blir helhjärtat och bra.

Förresten måste jag varit världens sämsta kompis i lördags morgon alltså! På fredagkväll var jag och mina närmsta tjejkompisar hos Issa på hemmamyskväll. Jag mitt klantarsel glömde min plånbok där och skulle åka med tåget 06.30 morgonen efter. Så vid 6 tiden ringde jag runt till både den ena och den andra och väckte hela skaran. Tillslut ringde jag Bella och det visade sog att hon tagit hand om den och hade den hemma hos sig. Så jag droppade förbi hennes hus sådär mitt i natten/ på morgonkvisten och hon gick snällt upp ur sängen och öppnade för mig. Stackarn! SÅ klantigt av mig, Sorry!


Nu ska jag gå och göra något vettigt och sedan väntar en mysig eftermiddag med Mickis

.



Såhär har det sett ut när vi är ute på turnén.

Kommentarer
Postat av: Julia S och -bella l

Hej! Kolla gärna in Gabriellas blogg hon kallas bella:) kommentera gärana:):):);)

ha det bäst:)

KRAM // JULLE OCH BELLA :)

Postat av: Jullia & Gaberiella:)

Vad fint du sjunger!§§§§§§§§fi§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2009-03-11 @ 13:41:50
Postat av: Linnea Gröning

Tänk om man fick vara lika fin som dig? Fan va glad jag skulle va om jag slapp se ut så här. Det finns ingen finare än dig Alice. Och jag saknar dig så sjukt mkt och jag är så rädd att inte få träffa dig igen. Du är världens bästa.

2009-03-11 @ 14:39:10
Postat av: Julia

jag var där i vällingby och såg er :D

2009-03-11 @ 15:15:04
Postat av: Malin

är man inte rätt trött på att sjuga samma låt hela tiden? Det skulle jag ha blivit. Puss & kram

2009-03-11 @ 15:21:45
URL: http://lakritsbatarna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

du sjunger så grymt bra Alice :D

2009-03-11 @ 19:10:26
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Slå dig i huvudet



Haha, nej, jag bara skojade.

2009-03-11 @ 20:52:26
Postat av: Anonym

ja tycker också att du borde få sjunga någon annan låt ibland. fråga turnéledningen om du får byta. dessutom får ju Robin sjunga två låtar vilket är orättvist med tanke på att han kom trea.

2009-03-12 @ 07:47:03
Postat av: Anonym

Du är helt otrolig ju! Man tror nästan att de tagit undan dig som barn och tränat sång 10 timmar om dan typ som de gör med tennistjejerna i Ryssland :P Hur kan man va så säker när man är 17? Sen att din röst är väldens skönaste gör det hela bara galet... Hade du växt upp i New York istället för Hedesunda så hade du redan varit världsstjärna.

2009-03-12 @ 10:40:47
Postat av: bilddagboken:D

alice bli medlem på www.bilddagboken.se <3

2009-03-12 @ 14:09:12
URL: http://http:/bilddagboken.se
Postat av: sandra

Fan vad bra :) . Du vinkar mycket. hehe. :)

2009-03-12 @ 18:08:30
URL: http://musicismydrog.blogg.se/
Postat av: Anonym

du äger! du sjunger så himla bra!

2009-03-12 @ 18:29:21
Postat av: isabellekaramell

jag diggar din röst starkt :D du är superduper duktig :)

2009-03-12 @ 19:26:04
URL: http://isabelel.blogg.se/
Postat av: Anonym

du äger! du är en av mina största idoler. läser din blogg typ varenda dag.

och låten som du sjunger här är så himla bra! <3333

önskade att det varigt du som vann idol.

kram...

2009-03-13 @ 15:29:49
Postat av: Anonym

du är verkligen GRYM!!

2009-03-13 @ 16:34:12
Postat av: josse

Guuuuuuuuud, din sångröst :D:D<3<3 du sjunger så bra!!! sötalice

2009-03-14 @ 15:30:46
URL: http://josefinkarlsens.blogg.se/
Postat av: Evelina

du äger! <333

2009-03-14 @ 17:47:26
Postat av: Malin

Jag såg på er när ni va på Gotland. Eller såg & såg. Jag sitter i rullstol & de va några som stod ivägen & inte ville flytta på sig... Jaja du va bra iaf puss & kram

2009-03-14 @ 19:29:58
URL: http://lakritsbatarna.blogg.se/
Postat av: matilda

va bra du är! jag var där :) <3

2009-03-15 @ 12:08:39
URL: http://typisktmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback