Katrins Inlägg

Katrin Zytomierska är en av sveriges största bloggare. Hon ledde även idoleftersnack i tv400 unde hösten. Hon är för rolig alltså. Jag diggar henne! Hoin är cool och tuff och himla härlig. Hon skrev ett väldigt roligt inlägg om mig i decd förresten, alldeles efter idolfinalen...Here it is. (www.finest.se/katrin)



Alice!


söndag 14 december 11:47

Jag vaknar nu. Efter 12 timmars sömn känner jag mig mycket utvilad. Jag sätter på tv:n och ser hur Tilde intervjuar Josh Groban. Jag ser att han är läcker och spännande. Jag kliver upp för att kissa och sen går jag till köket och sätter på vattenkokaren. Jag har tröttnat på den där flotta espressomaskinen, så numera är det endast nescaffe som funkar för mig. Jag gör mig en kopp och återvänder till sängen. Jag funderar på Alice. Alice är en pralin. Hon är ett litet kex som jag tror hon kan bli Sveriges Brittney. Jag hoppas att musikmänniskorna fattar hennes potential. Jag ser den. Då borde de se den kan man tycka. Fan, Kevin i all ära, men han kommer att bli en radiostyrd liten man i några månader och sen får man hålla tummarna för att det fortsätter. Jag tror inte på detta. Det är så förutsägbart och osexigt. Det går bara hem hos svennefolket och det resulterar i att man blir poppis hos dem. Precis som Picasso, Lindström och Fagerwall. De var ju också små praliner med potential när de vann. Eller näe, det var de inte. Det var Sebastian, Darin och Amanda som var pralinerna.


Jag undrar om det står i Kevins kontrakt att han inte fick festa på finalfesten. Eller om det kanske är så att han var så fylld av lycka att det var bra så. För jag såg inte Kevin alls. Han kom in. Han sjöng sin låt och sen var han borta. Jag hoppas verkligen inte att anledningen till det var att han skulle vara med i morgonsoffan dagen efter. Igår såg jag honom på faddergalan. Och nu ska han väl sätta igång med att spela in en skiva. Ja, kanske att han blir den första Idolen som faktiskt lyckas. Vi får se...


Fan, jag är inte avis på Idolerna nu. De hoppas ju alla på skivkontrakt såklart. Jag tycker att de alla ska få det. Eller de som var sist ut. Lars, Robin E, Anna. Jag tycker verkligen det. De är precis vad Sverige behöver. En konstig/udda, en rocker och en sing-song. Jag håller i alla fall tummarna för dessa. Och Jesper också. Lilla Jesper. Han är så jävla söt. Sen tror jag att han har en stor framtid hos gaypubliken. Jag tror det. Jag driver inte. Det är sant! Det är nåt bra! 

Men framför allt vill jag se Alice i en sexig video med en kaxig låt. En sån där som man dansar porrdans till på krogen sen. 


Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Hahahah jag kunde inte låta bli att skratta XD Men jag tkr hon är lite väl för... överdriven. ibland. ja. Jag vill inte se folk dansa porrdans till dina låtar, det vore väll lite väl som sagt överdrivet XD Haha oh shiet. De var kul att läsa lite. Haha Jesper får gaypublik? Haha hon har ju annorlunda åsikter om man säger så ;D XD

Postat av: lisa

Hahah Katrin är så rolig!

2009-03-11 @ 15:42:13
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: Malin

kan du inte ha frågestund igen? Har du MSN? PUSS & KRAMAR Från mig:)

2009-03-11 @ 16:10:05
URL: http://lakritsbatarna.blogg.se/
Postat av: Johannes

Katrin hade ju rätt också! Du är en pralin Alice. ;)



Och än idag går vi och väntar på att få älska med någon på dansgolvet till en riktig klubb-banger från dig. Något med attityd och känsla. En sån låt man inte kan hålla sig stilla till.

2009-03-11 @ 17:41:31
Postat av: Kjell

HAHAHA Katrin är bara kåt och blåst. Fattas en hel del bakom det pannbenet, hon skämmer ju ut sig överallt. nej fyfan vilken bimbo!

2009-03-11 @ 18:42:49
Postat av: Anonym

Den videon vill jag också... höra ;);)

Jag har inte gillat Katrin så mycket men det där inlägget hade hon en del poänger i faktiskt.

2009-03-12 @ 10:46:08
Postat av: Anki

Håller med Kjells kommentar helt och hållet. Katrin ger jag inte ett ruttet lingon för. Hon skämmer helt enkelt ut sig och det går inte att ta henne seiöst. Jag skulle då inte vilja stödja mig för mycket på henne.

2009-03-12 @ 12:31:02
Postat av: Vonne

Du skrev att det var ett väldigt roligt inlägg om dig som Katrin hade gjort. Jag tycker inte att det handlar om dig särskilt mycket utan mer av kritik på andra idoldeltagare genom tiderna. Sarkastiskt och otrevligt.

2009-03-12 @ 18:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback