Hemlis



Titta vad jag hittade! Skitkul att läsa, jag blev jätteglad av dessa fina ord :)





Äntligen., höll jag på att säga. Läser i dagens Aftonbladet att Alice Svensson, som borde ha vunnit Idol istället för Kevin Borg, är på gång att få skivkontrakt, även om allt är "hemligt". Tydligen har Anders Bagge skrivit kontrakt med Lars Eriksson, han som var bra i början när han sjöng Dylanstuket, men sedan inte alls motsvarade förväntningarna. Alice däremot, med sin lite hesa soulröst, borde klara sig bra. Här sjunger hon vinnarlåten.

från
http://blogg.svd.se/tvbloggen?id=12643 ( Harry Amster SVD)




Kommentarer
Postat av: Kiet

hahaha du borde fått det tidigare!

Postat av: nyfiken i en strut

så när kan du berätta om dina hemliga skivkontrakt "på gång"?



ditt kontrakt med idol/tv4/sony bmg är ju över nu och du är fri att bli signad av vilket annat bolag som helst?



helt sjukt att bmg inte ville ha dig, ofattbart..

så vilka andra har du att välja bland?



berätta berätta berätta....



lite skvaller måste du kunna släppa nu när du hållit på och sagt "det är hemligt" så länge?



2009-03-19 @ 23:01:55
Postat av: Gla grabb

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! :D Underbart! Nu ska du in i min cd-spelare och du kommer aldrig släppas ut!! Om det nu är en skiva på g... hoppas :O

2009-03-20 @ 07:12:23
Postat av: Linnea Gröning

Okej, om du har fått skivkontrakt så lär jag få total ryck! Såååå mkt jag har längtat efter det, och skivkontrakt i mina öron låter inte bara som en fantastisk skiva med Alice, utan också en TURNE med Alice! Vilket betyder att man kan träffa dig! WIE! :* <3

2009-03-20 @ 07:17:33
URL: http://truecolourss.blogg.se/
Postat av: Ebba

Du e mega duktig! Hoppas du klarar det!

Men tråkigt att du fortfarande tjatar om Kevin borg och finalen, dags o släppa de hela o inse att du borde va glad över att du iaf kom tvåa bland så många sökande, finns hundra människor som velat vara i din sits just då men du bara gnäller o vill höra av alla att du borde vunnit istället för honom.

2009-03-20 @ 10:10:16
Postat av: Davve

"jag hittade" dessa ord är skrämmande lika länken jag skickade till dig igår! ;P puss!

2009-03-20 @ 17:28:29
Postat av: Davve

Dock märker jag nu att jag glömde att skriva mitt namn när jag skrev igår, sorry, my bad!

2009-03-20 @ 17:30:56
Postat av: LINA

Jag håller fult med ebba! sluta gnälla

2009-03-20 @ 18:37:45
Postat av: SnuffeluffN

dt e absolut många som längtar till ditt första album släpps :D sj är ja en av dom . ;P ja väntar te alla idoler släpper album å åker ut på turnér ! ;D



men iafl så tänkte ja kommentera att ja älskar din verision av "with every bit of me" .

och sj så sjunger ja till den 24/7 ;D <3

2009-03-20 @ 21:36:56
URL: http://snuffeluffn.devote.se
Postat av: Sofia

Har Lars fått skivkontrakt? :)

2009-03-22 @ 12:52:59
URL: http://sofiaulvan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback