Godmorgon Stockholm

Jag gick upp väldigt tidigit idag. 05.20 ringde klockan och jag palrade mig in i duschen. Nu sitter jag i Stockholm, ska uträtta lite ärenden och sedan ta flyget ner till Landvetter., Jag skippade det där med tåget alltså! Jag orkade inte tjafsa mer med biljetterna som inte fanns. Så någon kom med den smarta idén att jag kunde flyga ner. Tror ni att det var lättare att boka en flygbiljett? Nej, icke sa nicke. De visar sig att det bara går att flyga kl.12 som ungdom. Vill man boka biljett på något annat plan står det bara ett streck!!? En sak var iallafall bättre än SJ. Det går att ringa Bromma flygplats!!!! För ni ska veta att det minsanna inte går att ringa SJ heller. Nåväl, lätt var det inte, men tillslut fick jag iallafall tag i någon som kunde fötrklara för mig varför det bara gick att åka kl.12. "Är det fullbokat frågar jag". "Nej, det är bara det att vissa avgångar är reserverade för vuxna. Du kan alltså inte åka som ungdom utan får då köpa en vuxenbiljett" "Ehum, 3000 spänn alltså" frågar jag. "Ja. Precis. Vi gör så för att dessa avgångar är med populära. Ungdomspriserna finns bara på avgångar som alltså inte är lika eftertraktade". "Jaha" svarade jag besviket. Men jaja, det blir att flyga vid 12-tiden då. Det fanns ju inte så mycket annat att välja på liksom. Om jag då inte kunde tänka mig att åka tåg ner vid 18-tiden ikväll för 2000 spänn vilket tar 5 h och dessutom inkluderar 2 byten. För det var vad som fanns att boka på SJs hemsida....


Nu sitter jag alltså här i lugn och ro med min morgonlatte. Förresten var det jättemycket folk på tåget. En skolklass t ex som fnissade och pekade lite diskret när de gick förbi mig. Eller så kanske de fnissade åt något annat!? :) Fnissade gjorde de iallafall. Det är rätt många som fnissar när de ser mig, varför vet jag inte, men jag tycker att det är gulligt när de fnissar sådär lite diskret, hihi.



Skriver mer när jag landat!




Titta vad jag hittade! Söta va!? Vi ser så små ut, hihi


Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Så himla fin du är :) Hoppas flygresan går bra :)

2009-03-13 @ 10:28:32
Postat av: Kajsa

Jag kan inte fatta att Johan Palm fick ett skivkontrakt och inte du!! de suger!

Postat av: mikaela

vad ska du göra i Landvetter då ?:)

2009-03-13 @ 12:00:32
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Sara.S

vad har Anna för sig nu då??

Har hon gått tbk till skolan lr??

2009-03-13 @ 14:26:31
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-13 @ 15:13:07
Postat av: Amanda

Jag tror de fnissar för att de blir osäkra på hur de ska bete sig. En del fattar inte att kändisar också är vanliga människor. Söt bild på er ni ser lite förvånade ut hihi. :)



Kram Amanda

2009-03-13 @ 16:35:41
URL: http://www.tidningenvåga.se
Postat av: ludvig persson

alla fnissar åt dig alice :)

2009-03-13 @ 17:00:09
Postat av: F

2009-03-13 @ 17:46:26
Postat av: I Love 4-Ever Alice Ypu are the Best

Hej Alice jag är DITT STÖRSTA FAN som FINNS i HELA JORDEN ÄLskar DeJ Du Är BäSt <3<3<3 Söt blid föressten

2009-03-13 @ 17:48:09
URL: http://henrikssontova.blogg.se/
Postat av: My

Jätte söta alla 3 :]

2009-03-13 @ 18:39:37
Postat av: Fanny

Ja, ni såg faktiskt ovanligt små ut på just den bilden! (:

2009-03-13 @ 18:51:26
URL: http://fennie.bloggagratis.se
Postat av: alexandra

hihi va sööta ni är :) ( johan har likadan tröja som mig -.- )

2009-03-15 @ 18:35:03
Postat av: Louise

men alice.ni är väll små?:P

2009-03-19 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback