Godmorgon

Jag är fortfarande sjuk. Inte allt för kul. Men jag tänkte ändå tvinga mig själv ut på en liten powerwalk. Dessutom snöar det förresten, inte allt för trevligt väder ute. Mulet och snöfall. Men det kan jag behöva, jag kanske tillochmed förhoppningsvis blir piggare av en liten powerwalk?! I eftermiddag ska jag försöka ta mig in mot stan en sväng för att möta upp Alec och kolla upp något om en spelning i sommar. En spelning är i Gävle. Jag vet inte hur officiellt det är att jag ska vara med, men håll ögon och öron öppna! Mamma är också sjuk. Men hon dammsuger i hela huset ändå. Hon skulle ha opererat ögonen idag men nu går det ju såklart inte då hon är sjuk. Hon grämer sig och klagar hela tiden över hur otur det är att hon är sjuk precis idag! Jag kan inte annat än att hålla med, men en ny tid har hon fått så operationen blir ju av förr eller senare ändå.



Förresten, jag har hittat en ny favoritjuice (på tal om inget). Jag måste bara nämna det för den är så fantastiskt god OCH nyttig ska ni veta! "Godmorgon nypressad Valencia" heter den, ni vet den juicen de gör reklam om på tv om att apelsinerna kommer ifrån en och samma skörd?! Ja, den är det iallafall. Makalöst, jättemegagod juice. Try it!


juice


Kommentarer
Postat av: - Emma -

Krya på dig! :)

Postat av: Alexander

Krya på dig

2009-03-10 @ 14:29:42
Postat av: Claudia

Krya på dej <3 :)

All kärlek till dig från mig!

/ Claudia

2009-03-10 @ 14:54:57
Postat av: sara

Hej alice!

tänkte bara fråga om du var med och köra bakom mimmi sandén på hennes final i talang? :)

2009-03-10 @ 16:11:54
URL: http://detarsara.blogg.se/
Postat av: Mikaela

om du ska sjunga på en spelning vill jag lätt komms och se/lyssna :D <3

2009-03-10 @ 17:41:09
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Julia S

Hej! Å god morgon! Älskar dig du är ur bra!!!!

2009-03-10 @ 17:53:28
Postat av: ida filppu

krya på dej Alice, och hälsa din mamma att krya också! :)

puss

2009-03-10 @ 18:20:52
URL: http://idafilppu.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Alltså, slå mig eller något? Min kompis skickade nyss en bild på dig till mig, från helgen tror jag! Jag slutar nog aldrig förvånas, seriöst, HUR HUR HUR kan man vara så fin? HUR ALICE? Om det finns någon som inte tycker du är typ världens sötaste så kan den personen komma hit och diskutera det tycker jag XD Jag blir typ galen, jag vill också vara så otroligt söt! Jises. Kände mig bara tvungen att säga det, för du är verkligen värd att höra hur otroligt söt du är, totalt, bedårande, vacker! Världens finaste tjej, helt klart! Inge snack om saken 8D PUUUUSS! <3

2009-03-10 @ 19:47:18
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback