Fikamys

Jag och mina allra närmsta vänner sitter och fikamyser på java. Jag har inte träffat dem på en hel vecka!



Såhär kan det låta när vi går igång med våra disskusioner, ha ha...

Kartin utbrister " hon ser ut sonm en sån där, ni vet. Med snabel"

victor svarar "en elefant?"

"nej" säger hon.

"en sån där myrslok?"

"ja en myrsnok"


Vi pratar om det mesta, både dittan och dattan. Roliga diskussioner ska ni veta!


Nu är det Mickis som har ordet:

Jag sitter här med Allies coola minidator. Äntligen sitter vi här och fikar! Vi har inte träffats på kanske 100 år men det är så det blir när man har en vän med kanske 100 bollar i luften.. Härligt att få lite glamour-snack och skvaller till det annars så händelselösa Gävle. Nu ska jag förtsätta att vara social, det gäller passa på att prata allt vad vi har medans vi kan!


Kommentarer
Postat av: lovisafredrikson

Låter trevligt! :)

2009-03-04 @ 18:42:27
Postat av: vendela

är det tråkigt i gävle får du vääääääldigt gärna flytta till stockholm... då blit stokholm roligare.

<3

Postat av: Linnea Gröning

Haha, en sån där med .. snabel! :D Lät kul ;'D

2009-03-04 @ 21:49:48
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback