Det blev en pojke

Camillas lilla bebbe har äntligen kommit, lite senare än väntat men bättre sent än aldrig! GRATTIS!!! I förrgår tittade han ut de stora bebisen och han ska få heta Anton Persson. Det kanske är en ny hockeyspelare på g? vem vet, det kanske sitter i namnet? Hedesunda har ett hockeyproffs som heter Anton Persson nämligen, som briljerade nu senast i junior-VM. Antar att framtiden kanske är säkrad då!? Nu när det finns dubbelt upp utav "Anton-Perssonar"....


På tal om barn. Barn är för underbara alltså. Thea som är 4 år (min kusin) kom nyss ut från toan och skriker "mormor jag bajsade igen". "jaha" svarade vi, måttligt intresserade. "ja en jättelång korv".... Kände att hon gav oss lite för mycket info där! Villemo heter en annan av mina kusiner, 5 år är hon och väldigt lillgammal. Som en liten prusiluska, skitsöt! Ha ha. Min mamma gjorde ett klädbyte från klänning till byxor och då talar Villemor bestämt om för min mamma att "klänningen var finare!" och snörper med munnen. Barn är så ärliga. Det är härligt tycker jag, ha ha.


Nu ska jag joina de andra i bastun!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha xD

Det är kul när barn säger knasiga saker men det skulle nog blivit lite konstigt om t.ex jag berättade för min släkt hur min avföring är formad ^^

Postat av: Siri Skywalker

Du är så söt!! ;*

2009-03-26 @ 20:55:25
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Åh Grattis till henne! :D

2009-03-26 @ 21:05:24
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback