Beslutsångest

Jag håller på att packa upp resväskan från helgen. Samtidigt klurar jag på vad sjutton jag ska ha på mig i helgen. Åh, beslutsångest! Jag och Robin ska ta med våra mammor på modemässa och ha trevligt. Se en massa roliga visningar (t ex. Lars Wallin m.m.) shoppa, träffa roligt folk och bara ha allmänt kul. Extra viktigt att ha något riktigt rätt på sig sådär när det är en modemässa, ha ha.


Efter långfikat idag hämtade mamma upp mig och vi träffade Camilla från Koola Anna och jag fick kolla in den nya vårkollektionen som kommer i butik nu i mars/april/maj. Otroligt mycket snyggt, är helt kär. Håll utkik i buktikerna! Jag kommer att visa mina favoriter för er sedan förresten, när de kommit :)


Nu ser jag på grey´s anatomy samtidigt som jag fikar. Blev mycket fika idag känner jag, ha ha. Inte så bra kanske. Nej, nu måste jag koncentrera mig på programmet.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Alexander

Det är därför du är så söt, du fikar mycket

2009-03-04 @ 21:18:28
Postat av: Linnea Gröning

Det spelar typ ingen roll vad du har på dig, du är fin i allt :'D Huhu ! Låter som det kommer bli kul :) Själv ska jag till Sthlm och träffa Kevin Janet och Kim :D Längtar sååå mycket! Önskar verkligen att du kunde komma dit "/ Saknar dig såå mkt. Love you. <3

Postat av: Frida

är du och robin tillsammans ?:) eftersom du är där ibland o ni ses ju rätt så ofa , skulle vara kul om man fick bekräftelse om ni är tillsamans,vänner eller på g :)

2009-03-04 @ 22:24:06
Postat av: boniiitah

Hej Alice, skulle inte du kunna ha frågestund någon gång ;)

hehe kram <3

2009-03-05 @ 00:55:39
URL: http://boniiitah.blogg.se/
Postat av: Nanna Golster

Heej gumman!! Gud va langesen! Har bott borta i USA ett ar, och vad hor jag fran mina svenska vanner och familj - "Alice kom tva i Idol!" Ohh, va kul for dig! Hoppas att allt ar toppen med dig :) Lycka till med allt som hander i framtiden nu! Vi ses sakert pa nagon Lingman-tavling senare om du kommer och halsar pa ;) hah, Ha det finast! pussar Nanna Golster

2009-03-05 @ 03:45:59
URL: http://nannagolster.blogg.se/
Postat av: Nanna Golster

Heej gumman!! Gud va langesen! Har bott borta i USA ett ar, och vad hor jag fran mina svenska vanner och familj - "Alice kom tva i Idol!" Ohh, va kul for dig! Hoppas att allt ar toppen med dig :) Lycka till med allt som hander i framtiden nu! Vi ses sakert pa nagon Lingman-tavling senare om du kommer och halsar pa ;) hah, Ha det finast! pussar Nanna Golster

2009-03-05 @ 04:54:02
URL: http://nannagolster.blogg.se/
Postat av: CE LIA - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign

Åh din blogg är så fin Alice ! :D

2009-03-05 @ 04:56:05
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: sandra

Asså herreguud! Ni är ju tillsammans! Varför förneka det liksom?! Ni träffas jäätteofta, du är hos honom & nu ska Ni och Era mammor träffas tillsammans.... There is Love in the air! ;) kram!

2009-03-05 @ 10:22:52
Postat av: wolf

Nu är det snart färdigspelat för brynäs :) gå dit och heja så får vi se om det stämmer att de vinner när du är där. vore kul om de vann hemmamatcherna iallafall så det blir lite spänning :) hooooowl HooOOOOOooowl

2009-03-05 @ 12:47:59
Postat av: Tilda

är du och robin tillsammans?

2009-03-05 @ 13:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback