Mat, mat och mat

Man bara äter och äter och äter under högtider som denna. Jisses vad jag har proppat i mig under helgen. Inte bra! Det har annars för övrigt varit en trevlig helg för mig, även om det hände något mycket hemskt inatt här i byn.


Min digitalkamera pajade som sagt under helgen så jag köpte en ny idag. En som är ungefär likadan men bättre, någon slags uppdatering tydligen. Så nu blir det väl bilder igen här på bloggen. Har fortfarande inte fattat vad somn är felet med min mobilblogg. SUCK!


Nu ska jag sätta mig på altanen och proppa magen full med jordgubbar. Sedan ska jag börja packa. Imorgon åker jag på jobb igen.


Så här såg det ut på signeringen i fredags


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt som är hemskt?:O

2009-06-21 @ 22:49:45
Postat av: Jonas

hej, kör på. du är typ bäst. puss

Postat av: vispen

Jag har också ätit hur mycket som helst den här helgen, får äta mindre nästa vecka, annars lär jag blir riktigt fet vilket jag inte vill såklart:D Jordgubbar är riktigt gott ibland men brukar tröttna på det efter ett tag. Lycka till med jobbandet nästa vecka, jag är i England nu, kom hit idag, ska vara här på språkresa i två veckor, det känns ganska roligt för familjen jag bor hos verkar trevlig:) Ha det bra! Kram

2009-06-21 @ 23:39:29
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Yass

Min mobilblogg dog också ett tag på min förra blogg. Den lackar väl ibland..antar jag.

2009-06-22 @ 00:36:27
URL: http://dubbelparkering.blogg.se/
Postat av: Sofie

Skriver du blogg i början av MMS:et? Det blev nämligen så för mig, att jag var så van att skriva mobilblogg att jag helt och hållet glömde bort att skriva blogg först. :)

2009-06-24 @ 23:52:11
URL: http://sofienilssongehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback