Katrineholm T o R

Ledsen för dåligt bloggande! Har inte hunnit! Gårdagen var mycket effektiv och rolig. Spelningen i Katrineholm gick bra trots att det var lite kallt att stå med bara ben ;) Härlig publik! Hade med mig Victoria, Ingrid och Mamma som hjälp och crew igår, hihi. Ingrid fick den trevliga uppgiften att sälja kort, haha. Direkt efter spelning och signering blåste vi hem mot Gästrikland igen. Helt slut efter dagens jobb åkte jag på en middagsbjudning som var mycket trevlig men tog mig sedan in mot stan där jag träffade mycket trevliga vänner och bekanta. Kvällen avslutades fint med en kall nattpromenad ner mot stan tillsammans med Jocke, Mattias och Ludde. Idag väntar möten och en sväng till studion.
 



Signering













"titta, det är en sån här ny krona"





Förresten, fick reda nu på morgonen att jag tydligen kandiderar som "årets Hedesundabo", det ni! Inte dåligt. Nog har jag väl satt lilla Hedesunda på kartan ? ;) Lite iallafall? hihi. Mina motståndade är b la Anton Persson och Jocke Eriksson som båda är extremt duktiga hockeytalanger. Hmm, kan bli tufft!

Nu ska jag springa iväg och ta en dusch...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej Alice! Vilken fin blogg du har. Upptäckte den idag när jag googlade på ditt namn. Jag undrade just vart du hade tagit vägen efter Idol. Kommer du släppa något album snart eller...? Hoppas det och lycka till med allt!

2009-06-07 @ 12:02:11
Postat av: Linnea Gröning

Hahahaha jag ser en Ingus för tusan :D Haha jag vart lite flinig när jag hörde att hon fått hjälpa till, hon är en sån härlig tjej! Kärlek till er båda <3

Postat av: Anonym

japp

2009-06-07 @ 15:09:14
Postat av: vispen

Hoppas att man får höra fler låtar snart:D

2009-06-07 @ 15:49:46
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vilka snyggigar!

2009-06-07 @ 19:28:35
Postat av: Anonym

Han i mitten var jättesnygg

2009-06-07 @ 19:29:15
Postat av: Kim

Du är så grymt söt Alice, önskade verkligen att jag såg ut som du...

Sedan vill jag bara säga att du inte ska ta åt dig av alla iqbefriade kommentarer. Utan bara fortsätta göra din grej, för du rockar verkligen!

2009-06-07 @ 21:23:15
URL: http://kiimw.blogg.se/
Postat av: Karolina

Där skulle jag vilja varit, och få din autograf och kanske få ett litet kort! Åh, det är min önskan just nu, att få träffa dig alice!

2009-06-08 @ 19:44:11
Postat av: Lovisa

jag skulle så gärna vilja träffa dig ! Kan inte du komma till Uppsala någon gång :)<3

2009-06-11 @ 16:59:01
Postat av: inguuus,kusin :D

hahah, sjukt risig jag blev bredvid alice x'DD

2009-06-14 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback