Fotboll

Lunchade med min kusin idag. :) Vi gick till "Berggrenska" här i stan och satte oss och hade det trevlig ute i solen. Efter det åkte jag till Bella där jag hade en trevlig eftermiddag med henne och Karin. Vi låg ute i solen och pratade om både det ena och det andra. Pluggade lite körkortsteori gjorde vi också (mest Bella).



Nu sitter jag och tittar på fotboll. Spanien mot USA . Jag undrar om Fernando Torres skulle vilja gifta sig med mig!? Fast han har ju både fru och barn, men vad fasen. Man kan ju få drömma iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: betty

har han barn :( fan

2009-06-24 @ 22:42:56
Postat av: elin & anna

haha dem spelade mot USA vettu(; P.S torres är våran !!!

2009-06-24 @ 23:02:44
Postat av: J

INTE England! Det var USA mot Spanien. ;)

2009-06-25 @ 02:36:06
Postat av: emilia kostenniemi

Alice, hade han inte haft fru och barn så är jag säker på att han skulle vilja gifta sig med dig!:) Helt säker!:D Du är finaste alice! <3

Postat av: Kiet

Spanien mot Egypten menar du väl? :)

2009-06-25 @ 12:20:27
Postat av: Anonym

du menar inte spanien-usa?

2009-06-25 @ 12:46:59
Postat av: Svea

Hej! Ja haha, visst är han söööt, tycker jag med, men alla fotbollskillar (sportkillar överhuvudtaget) verkar gifta sig och skaffa ungar snabbt, bråttom värre..

2009-06-25 @ 12:53:43
Postat av: Matilda

men han kommer gifta sig med mig! seriöst kom du på nu att han är snygg , bara så du vet han är min !



2009-06-25 @ 13:24:13
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: Matilda

plus han har inte barn !

2009-06-25 @ 13:24:42
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: Karolina

Det skulle han säkert vilja! :D

2009-06-25 @ 16:42:29
Postat av: Anonym

2009-06-25 @ 17:58:27
URL: http://veronicavera.blogg.se/
Postat av: adranalin

Heej!Alice asså har du varit tillsammans med johan palm? asså jag hatar dej för du är en kines och att du inte kommer från svergie tönt fuling kärring ingen vill vara tillsammans med dej för du är kines ifall johan har varit tillsammans med dej så tycker jag synnnnn om johan heejdå kines

2009-06-25 @ 18:02:22
URL: http://adranalin.blogg.se/
Postat av: ♥ Tina ♥

Fin blogg :D

2009-06-25 @ 18:34:36
URL: thttp://thegreengirl.blogg.se
Postat av: Anonym

mogen kommentar där ovanför.

2009-06-25 @ 20:54:33
Postat av: SaharSara ♥

adranalin; Jag tycker du skulle tänkt efter lite innan du skrev det där! De där orden sårade säkert Alice jättemycket, tänk om nån skulle börja skriva massa elaka saker på din blogg vore det kul? Jag skriver inte det här för att "försvara" Alice, jag gillar henne, jag tycker hon är en jätte duktig sångerska och väldigt snäll som person verkar det som , jag skriver det för att jag blev arg när jag läste det, man skriver inte sådant det är så himla dumt! Varför gick du ens in på hennes blogg om du inte hade något positivt att skriva?



I fall Johan skulle ha varit tillsammans med Alice så skulle det ju varit hans eget val, Alice skulle ju inte tvinga honom precis.. Nu vet inte jag något men jag tror inte de har varit tillsammans för Alice har skrivit i tidigare inlägg att han är som en lillebror för henne, jag tror bara att du är ett fan av Johan Palm som är avundsjuk på Alice för att hon har träffat och umgås med Johan.



Förlåt för att jag skrev så mycket men jag blev riktigt arg när jag läste adranalins kommentar, riktigt dumt gjort, blä för sådana människor!



Ha det bra Alice!

Kram SaharSara :)

2009-06-25 @ 21:02:39
Postat av: En som bryr sig

Alice bry dig inte om Adranalin, du är grymt bra!

Ps. Jättefin blogg:D

2009-06-25 @ 21:02:46
Postat av: vispen

Jag håller med Saharsara, det var dåligt att skriva så. Sen är Alice från Vietnam och inte från Kina... Strunta i honom Alice, försök göra det, hur många som helst gillar ju som sagt din blogg och du får bara sådana här taskiga kommentarer ibland, tyvärr kommer du nog alltid få det för det finns alltid någon som är avundsjuk eller arg och då skriver elaka saker till andra för att de då tror att de mår bättre. Men du har samtidigt fått en massa läsare på sista tiden men ta en paus om du inte orkar blogga särskilt ofta, det kanske bara vore bra med tanke på hur mycket du gör:D

2009-06-26 @ 16:43:57
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Ida

asfiin blogg!!

Bry dej inte vad adranalin skrev heller, det skulle jag inte göra. Synd att omogna människor försöker förstöra andras liv..

2009-06-26 @ 18:32:48
URL: http://sizeone.blogg.se/
Postat av: alba

Försök att inte ta åt dig av den ovanstående kommentaren. En liten tjej som förmodligen inte har en blekaste aning om vad hon snackar om. Det var allt jag hade att säga. Ta hand om dig, kram!

2009-06-26 @ 20:30:14
URL: http://jagalba.blogg.se/
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

haft en bra DAG ? :)

2009-07-01 @ 20:28:33
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback