Akut nageltid

Jag har fått en akuttid hos min nagelteknolog. Hallelujah! Gelen som jag har som "överdrag" ovanpå min manikyr för att manikyren ska hålla längre och jag ska slippa göra om den varje dag har lossnat och halva nageln följde med. Fastän det alltid är fullbokat på salogen tog hon emot mig på en akuttid. Måste fixa det tills på lördag! Hon tar emot mig på sin lunch. Det är så snällt! Hon räddar min vecka, woho!

Okej, det här lät töntigt... det blev ett inlägg om en nagel men sak samma.


Jonathan smsade igår och skrev "nu drar jag till grekland, woho". Då hade jag lust att bara kasta telefonen i marken. SÅ avis blev jag! Det känns ju sådär att veta att jag också hade kunnat få följa med. Fast å andra sidanär det ju fint väder här hemma nu också. Dock jobbar jag hela helgen men i eftermiddag tänkte jag ta en sväng förbi Bella och lapa sol med henne på altanen.



Nämen titta vilken mysig bild. "nickstar-juryn med svampbob", hihihi

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Men sluta nu, du kan ju inte va avis på en resa när du tänker på vilket jävla liv du har här! :S

Postat av: emilia kostenniemi

Så sjukt fin bild, mysig är den allt! Guuud vad jag längtar till nickelodeon då de är i Stockholm, vill verkligen träffa dig snart. Saknar dig så sjukt mycket, alice du är bäst !<3

2009-06-24 @ 13:13:58
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

Jag var i Grekland i början av denna månad. Och ska dit igen i början av Augusti. Följ med?;);)



Hihi, jag skojade bara. Hoppas vi ses igen Alice. Kram Olivia

2009-06-24 @ 16:09:07
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: Hedda

Fin och rolig bild:)

Hoppas du får en skön sommar:D

// Kram Hedda <3

2009-06-24 @ 16:27:58
Postat av: Alexander

Jag har hört att vissa säger att man inte ska resa pga. att det kommer att bli så varmt här.

2009-06-24 @ 18:10:00
Postat av: Sofie

åh, vilken gullig bild :)

2009-06-24 @ 18:15:55
Postat av: Anonym

2009-06-25 @ 16:18:17
Postat av: monica

shit Alice vilka i-landsproblem-halva nageln lossnade,jag kan inte andas!Och du blir smått galen för att din kompis ska åka till Grekland-ingen rättvisa alls!Stackars dig!Varför inte glädjas åt kompisen i stället?Vem av oss alla bryr sig om en trasig nagel?Det luktar bortskämd diva lång väg-skärpning!Jag försvarade dig när du hade elaka kommentarer här inne ,men detta tar priset alltså!Du håller väl på att göra karriär i musikbranschen,då får man "försaka" en del!Ska vi byta plats,Alice?Din dröm håller på att besannas,försök att bli lite ödmjuk och sluta leka popstjärna,det vinner du inga fans på!Lycka till med nagelproblemet!

2009-06-25 @ 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback