Julafton för mig

Ja, den här dagen har varit rena rama julafton för mig, hihi. Efter lunch gled jag runt i huset och gjorde allt och inget typ,inget speciellt. Pappa kom hem. WOHO! När mamma slutat jobbet åkte vi på ett sponsmöte med det häftiga märket "koola anna" som för mig alltid varit ett av mina favoritmärken. Det känns jättekul att det gäller just "koola anna" då jag känner att jag verkligen har samma stil som deras kläder och de passar min personlighet, stil och smak. Kläder som jag kan stå för helt enkelt! Fick se på hur mycket fina saker som helst, världens dröm för mig som är shopaholic! Jag ville bara ta på mig alla plagg på en och samma gång typ, HAHA. Dessutom fick jag ta med mig lita plagg hem på en gång! Inte nog med det så fick jag även se smycken från märket "Snö of sweden" som har otroligt mycket fint. Tack snälla Camilla och Björn för idag!
kolla in
www.koolaanna.se , www.snoofsweden.se 


Nu slappar jag mest här i soffan, värsta fredagsmyset. Pratade nyss med Robin i telefonen, eller mjae. Mest hans trevliga kompisar, HAHA. Det var visst världens party där han var. Själv trivs jag väldigt bra hemma framför tvn ikväll. Det känns som om jag behöver lite lugn och ro just nu :)


En bild från "Rocktemat", HAHA





Förresten, vet ni om det finns någon här i gsom kan tänka sig att göra mina naglar? Har ju jättestarka långa naglar, men jag tänkte prova förlängning och "förstärkning". Har inte behövt sådant tidigare men jag känner att jag inte orkar sköta dem just nu. Så då tänkte jag att det säkert är lättare med förlängning slipper jag bry mig om dem varje dag. Eller hur är det egentligen? Jag har ju aldrig provat så jag vet inte.

 

Kommentarer
Postat av: Mickan

det är jättebra med förstärkning, allt sköter sig självt och dem håller sig vackra och fina jättelänge om man inte "badar" dem ständigt!

kör på det :)

Postat av: Amanda - Kusinen

JAG kan göra dina naglar!! Haha stort skämt! Men skulle vara kul att kunna sånt, Jag fixade ju fransk manikyr en gång, sååå fint, ja saknar dem lite faktiskt, men rätt så opraktiskt för mig som har småbarn :(

Vi har nyss kikat på Let´s dans, och imorgon ska Thea testa på Skridskor för första gången, vi ska åka med morfar haha!

KRAM KRAM och hoppas ni har en trevlig kväll!

Amanda, Thea och Lyyyyyydia!!!!

2009-01-30 @ 22:43:37
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: carro

åhhh robiiiiin(L) seriöst alice, du har världens tur som är kompis med han, jag är så aviiiis;o

(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2009-01-30 @ 22:46:12
Postat av: Lollo

hej Alice!

jag har en på mitt område som gör naglar :)

är du intresserad och om vi akn höra om du akn få en tid eller så, så hör av dig :)

du är grymt bra! <3

2009-01-30 @ 22:56:44
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: vispen

Haha, jag pratar i telefon nu, eller det är på skype:D Vad roligt att du fick kläder och så.

2009-01-30 @ 23:06:17
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: Hanna

Heej :)

Det låter bra med KA och Snö of sweden ! ^^,

har inget tips med naglarna ^^,

2009-01-31 @ 12:21:45
URL: http://underbaraalice.blogg.se/
Postat av: alexandra

robin är bäst och helt underbar ! <3



och du är grymt bra ! :)

2009-01-31 @ 14:16:00
Postat av: bella

Gör förstärkning, det har jag!

Superbra, själv gör jag hos min nagelteknolog Christina här i älvkarleby. 30 minuter från gävle.. superbra tjej!

2009-01-31 @ 22:00:08
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbar bild!..

;)

2009-01-31 @ 22:27:53
Postat av: anna sandeback

är du och robin ett par?

2009-02-01 @ 13:33:00
URL: http://www.metrobloggen.se/annasandeback
Postat av: Anonym

åh va fin du är Alice! Hade jag varit Robin på bilden, hade jag gett dig en rejäl puss! ;) Supergooo e du!!!!

2009-02-01 @ 23:58:06
Postat av: Ida Filppu

robin!:D <33333333333333333333333333333333333333

2009-02-02 @ 10:45:56
Postat av: Ellie

Såå..är du och Robin ihop nu eller?



xoxo Ellie <3

2009-02-04 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback