en söndag

Söndagar är speciella. De är dagar då man mest slappar runt och inte gör så mycket, dagar då det är okej att göra ingenting. VIlodag? Den här söndagen blev iallafall en vilodag! Sov rätt länge imorse. Somnade om flera gånger, det är så himla skönt att göra det! När jag kom ner för att äta frukost möttes jag utav min moster Isa som var här. Efter frukost tog jag en promenad i det snöiga vädret med mamma och henne. Det var lite gråmuligt och töigt men det var rätt skönt ändå.


  Promenad. HAHA. jag ser helt nyvaken ut. Det var jag ju förresten nästan också.

Efter lunch fick jag besök utav två små busungar som välte upp och ner på huset, haha, Dom är så söta. Det blev fika och mys. Resten av dagen har jag mest bara myst runt, fikat igen, och igen. Ätit, och ätit och ätit!? Svullat hela dagen med andra ord. Imorgon åker jag och Mami till Malmö där jag ska spela in programmet "bobster", ska bli roligt. Dessutom börjar pappa jobba uppe i iggesund vilket gör att han kommer att vara borta hela veckorna vilket också innebär att det kommer att blir tuffare för oss, speciellt mamma att hinna med allt. Men det går säkert bra ändå, vi får hjälpa till att hålla ordning på saker och ting. Kanske inte min allra starkaste sida ;) Men jag får väl lära mig.



Det blir stökigt av barn!

Imorgon åker en av mina bästa vänner Therese till sydamerika, hon ska vara borta i flera månader :/ Det kommer att bli sjukt tomt! Jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig, men tiden går snabbt hoppas jag. Nu ska jag börja göra kväller så att jag är pigg och alert imorgon. Har hur mycket som helst att göra och hinna med innan jag åker!


godnatt

Kommentarer
Postat av: Denice

Godnatt! :)

Postat av: elli

det är asiatiskt nyår imorn (26/1), så chuc mung nam moi(om du kan vn) xD

2009-01-25 @ 22:58:40
Postat av: Rebecca

Usch, min bror var i Sydamerika i ett halvår, det kändes jättetomt, men konstigt nog gick tiden väldigt snabbt, så det blir nog bra ändå =)

2009-01-25 @ 23:04:31
URL: http://salores.blogg.se/
Postat av: Erika

Hoppas det blir kul :) kramar

2009-01-25 @ 23:06:35
URL: http://stopthissong.blogg.se/
Postat av: Sandra

ska inte missa det :D!

2009-01-26 @ 07:23:28
Postat av: Helena

Okej, jag är väl skitjobbig nu. Men är det sant att du och Robin är tsm? För då krossas mitt hjärta, haha.

2009-01-26 @ 09:16:25
URL: http://frokenfjaras.blogg.se/
Postat av: Alexander

När kommer programmet att sändas? Idag? Jag vill inte missa det

2009-01-26 @ 14:44:16
Postat av: carro

nåh så söta, och du såklart=)

2009-01-26 @ 16:34:14
Postat av: Anonym

Du är grym! <3

2009-01-26 @ 17:46:12
URL: http://marianordvall.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Ser nyvaken ut? Knappast! Du anar nog inte hur vacker du STÄNDIGT är. Sånna fall så är du minst lika vacker när du precis vaknat som när du vart vaken i flera timmar! Jag är så sjukt avis på ditt utseende, finns ingen sötare människa. <3

2009-01-26 @ 19:54:32
URL: http://ilyalicesvensson.blogg.se/
Postat av: vispen

Jaha, bobster, vad roligt, du får skriva i bloggen när du ska vara med:) Kram

2009-01-26 @ 20:19:50
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: sara

sjukt söt är du. <3

och jättefin blogg!

2009-01-30 @ 15:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback