att städa

är inte så roligt. Men det är ändå en skön och lättande känsla när man tillslut avklarat jobbet, då känner man sig nöjd. Idag städade jag igenom alla mina garderober och det behövdes kan jag säga! Mamma kom hem på lunch och vi lunchade. Städade vidare ända till 15tiden då hon kom hem och vi tog en frisk powerwalk i det gråkalla vädret. Sedan blev det middag och en sväng förbi småkusinerna.

Fick smycken idag på posten utav mitt favoritmärke just nu vad det gäller smycken "mi lajki"
www.milajki.com
Nu kan jag äntligen använda mitt armband igen när jag fått en ny kedja:)  Tack, tack, tack !


Det ser ut såhär fast jag har utökat berlockantalet en aning ;)


Kolla också in www.melba.se och http://pinkywebshop.se/


städning


söta Lydia



Just nu sitter jag och käkar glass. Glass är nog min största last alltså. Mängder av glass, jag älskar glass! Jag vet inte varför, det bara är så. Hihi. Samtidigt håller jag på att slänga iväg en order till USA och forever21, en sida jag diggar. Vi får se vad det blir den här gången.


Imorgon ska jag ta tag i en massa massa saker. Det lutar åt att jag dessutom ska på ett spontant sponsormöte. Vi får se :)

Nu, film tror jag. Jag tror jag sa se "the holiday" det är en sån mysig film! Dne är urgullig. Jag älskar romantiska komedier, typsikt tjejigt. Det jobbiga med sådana filmer är kanske att man tillslut börjar tro att sådant som händer i filmerna faktiskt finns på riktigt, man drömmer om det iallafall. Eller jag drömmer om det rättare sagt! Jag önskar att det fanns på riktigt, sånna där overkligt fina filmscener. Drömma kan man väl få göra? Haha, även om jag vet att jag bara blir besviken när jag inser att det faktiskt aldrig kommer att hända på riktigt. Jaja, nog om det nu ska jag rikta min uppmärksamhet mer åt filmen.

Godkvälls

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh :D Riktigt fint armband må jag säga :) Verkligen som ett "Alice-armband", sånna där passar dig så bra! Åh jag hoppas du får skivkontrakt så snart som möjligt! Love to you <3

2009-01-29 @ 22:13:46
Postat av: Maria

Vilken fin blogg du har alice! :)



God kväll!

Postat av: Kiet

Ska du spela in bobster på fredag ? eller har du redan varit där xd

2009-01-29 @ 22:57:55
URL: http://kietle.devote.se
Postat av: Svea

Hej! Hehe du e ju en riktig romantiker, precis som jag. :) fast blir väl inte som i filmerna, det som e bra dock är att när man är kär så får allt ett skimmer över sig och känns romantiskt även om det inte är det. :)

ja forever 21 har schysta kläder, där och asos jag e inne mest på och får inspiration. tyvärr är ju frakten (spec. från USA) så dyr så har inte blivit att jag köpt nåt där än.

jaja, ha det gött! Kram

2009-01-30 @ 13:38:47
Postat av: Bella

Hej Alice! Bella heter jag och går andra året på medieprogrammet i Bollnäs. Nu ska vi dra igång med årets skoltidning ”Magazine” och undrar om du skulle vilja ställa upp på en intervju i Gävle? Det skulle vara toppen! Tack på förhand! // Bella :)

2009-01-30 @ 14:03:07
Postat av: Anonym

Romantisk du är då :P Vilken av tjejerna är du mest som då? Diaz eller Winslet? Fast du är ju stjärna nu så du borde börja tänka Notting Hill istället ;) Du får börja springa in i udda bokbutiker så hittar du säker ditt livs kärlek haha

2009-01-30 @ 16:26:14
Postat av: Lovisa

fint armband! vr är det köpt!? :D

2009-01-30 @ 16:38:07
URL: http://wlovisa.devote.se
Postat av: sofia

åhh hittade precis din blogg ;D

Jag älskar också att drömma mig bort i filmer. Men enligt mig lever du som i en dröm redan! ;))

2009-01-30 @ 23:00:50
URL: http://picturebridge.blogg.se/
Postat av: henke

Drömmar är ju till för att bli verklighet! ;) Det vet ju du om någon :) dream on sweety...

2009-02-01 @ 23:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback