Ryktet går

Ledsen att jag inte bloggat under dagen men jag har befunnit mig i den stora huvudstaden och jobbat hela dagen, kom precis hem. Jag har under dagen plåtat och gjort en intevju för ett reoptage i en väldigt populär tjejtidning. Kan tyvärr inte berätta vilken ännu, men så fort jag får så berättar jag! Väldigt roligt har det varit iallafall! Jag hade med mig min hårochmakeupartist Karin, vilken klippa! Efter plåtingen käkade jag och Karin lunch och hon följde sedan med mig på ett möte jag skulle på.


Åkte sedan hem mot Gävle och mamma hämtade upp mig på stationen. Väl hemma i Hedesunda sprang jag in en snabb sväng på lilla ICA, var där inne i max 5 min ändå verkar jag ha väckt en del uppmärksamhet med mitt toksminkade face och min välstylade frilla. Bara 45 min efteråt får jag ett sms ifrån min kusin som skriver "ryktet går att du har långt hår, visa!" Jag fattade ingenting och såg nog mest ut som ett frågetecken. "va?" svarade jag varpå jag fick svaret "de sa på ICA att du hade varit där med låååååångt lockigt hår". Så snabbt sprids rykten här i lilla mysiga Hedesunda. Ja, jag hade ju varit där i lockigt hår, det var ju sant. Men  jag vet inte direkt om det var särskilt långt? Inte längre än vanligt iallafall, för jag hade inte fuskat med löshår. Det måste ju innebära att mitt hår växt och blivit längre. Det glädjer mig! Något annat som glädjer mig är att jag är ledig ikväll och sitter framför tvn och ser Let´s Dance med glass i soffan.


Några bilder från dagen







Inte världens mest smickrande bild men den bjuder jag på, HA HA

Karin i sminket



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också sutit och kollat på let´s dance ! Laila var ju helt grym , jag trodde att hon skulle få 40 poäng men det var tydligen inte alls så där jätte bra ! Det var de ju visst ! ;o

att du också hejar på laila ? :)

2009-02-06 @ 21:49:29
Postat av: Matilda Flach

Haha, vad gulligt:) Puss

Postat av: bella

Fina bilder! :)

2009-02-06 @ 22:02:41
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Alexander

Jag har också suttit med glass och kollat på Let's dance. Den som var bäst var Laila och Morgan och den som var sämst var Carl-Jan och Elisabeth. Jag trodde att han skulle åka ut.



Vem tycker du är bäst/sämst? Skulle vara roligt och veta



PS Fina bilder :)

2009-02-06 @ 22:55:08
Postat av: Sara.S

Fan ja glömde fråga en sak förut som jag har funderat på rätt länge :P Hoppas du kan svara nu!



På finalen, när dom skulle berätta vinnaren, visste ni om att dom skulle bryta till reklam och berätta det efter eller blev ni överraskade på riktig??



Dålig formulering ;p Men du fattar vad jag menar??

2009-02-06 @ 22:55:48
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: vispen

Hur långt hår har du nu alice? Jag älskar glass, vilken är din favorit? Kram

2009-02-06 @ 23:09:11
URL: http://Http://vispen91.blogg.se
Postat av: Jonte

Du är bara för söt! Hela du strålar. Önskar dig all lycka i framtiden, och ta ingen skit!

2009-02-07 @ 02:03:38
Postat av: Mikaela

fina bilder :) kan tänka mig vilken tidning du ska vara med i ^^ fast jag kanske har fel också hehe..

2009-02-07 @ 08:43:22
URL: http://www,memikaela.blogg.se/
Postat av: jenny

alicce jag så ckså på lets danc jag hejar på lala vem hejar du på.

2009-02-07 @ 09:23:30
URL: http://www.nogg.se/jenny98
Postat av: Sophia

Snygga bilder :D

va skönt att du har tagit de lungt ikväll. :)

PUSS

2009-02-07 @ 10:27:28
Postat av: Linnea Gröning

Åh va fin du är sötnos ! (: <3

2009-02-07 @ 11:19:23
Postat av: Linnea Gröning

Haha måste bara säga. Va är det för någe rykte? xD Haha ba åh Alice har långt hår, hörde du det? ;o Jag tycker inte du har direkt längre än förut, men grymt fint hår har du iaf (: Vackra människa <3

2009-02-07 @ 11:21:04
Postat av: ;)

snygg alice :)

2009-02-07 @ 17:50:37
URL: http://kerstiins.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej. Du som känner johan, vad skulle han verkligen vilja ha av ett fan på sin 17års dag?

Och hur ska jag kunna lämna över pressenten. Det är inte direkt så att jag träffar honom varje dag liksom :S

puss

2009-02-07 @ 17:52:36
Postat av: David Bohlin

Fan va söt du är Alice;-)

2009-02-08 @ 16:04:23
URL: http://avaquar.blogg.se/
Postat av: Nillan

Söt du är Alice:D<33

Jag tittade oxå på let´s dance:D

2009-02-08 @ 16:15:41
Postat av: Anonym

Du är så het! PUSSS

2009-02-12 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback