Män som hatar kvinnor

är ju som sagt var en väldigt omtalad film. Visst var den väl bra. Nu hade jag inte läst böckerna innan, men jag vet att de flesta som hade läst dem hade enormt höga förväntingar på filmen. Hanna som läst böckerna blev ändå inte besviken. Nej, hon tyckte att filmen var bra, och visst var den väl det. Bara det att jag ju som sagt var inte gillar den här typen av filmer. Jag är en mesig liten tjej som gillar romantiska komedier. När det var som allra läskigast och äckligast i filmen d v s under våldtäktsscenerna o s v kollade jag helt enkelt ner i knät och försökte att inte lyssna på ljudet, usch det var obehagligt! Det tyckte nog de flesta, iallafall de på min rad. Niklas Wahlgren som är en mycket trevlig prick blev mest upprörd och arg och slog hårt i väggen. Så man kan lugnt säga att filmen väcker starka känslor. Ja, men visst var filmen bra som sagt var. Bara det att det inte är min typ av film.


285330_729_488_1

bild från finest.se


Efter filmen drog vi som sagt var till efterfesten på "le bon palais" som var väldigt trevlig. Kvällen slutade med att jag, Loulou och Hanna hamnade i en rätt lustig disskussion med två killar som tydligen dekorerat stället inför festen just denna kväll. När vi tröttnat på samtalsämnet om dekorationer drog vi oss hemåt.

img_0714_29518768


kl.6 imorse ringde Jespers klocka och han stack iväg för att träna. kl 6 ? ehum, ja i vilket fall som helst var han tillbaka vid 8tiden och då käkade vi frukost. Nu under kvällen när jag äntligen tagit mig hem igen har jag, mamsen och syrran varit en sväng till köpis, rätt mysigt. Nu ska jag sätta mig och börja planera allt som händer den här veckan...


Kommentarer
Postat av: jenny

Alice du är så jävla bra, asså du är typ min förebild.

inte bara det att du sjunger så himla bra, du är också otroligt posetiv och glad!



ville bara säga det! :)

2009-02-17 @ 20:39:10
Postat av: Kim

Nuså! La precis upp lite bilder! Take care! :]

Postat av: Kim

Haha klockrent! Lite suddigt, men det var nog hela kvällen iaf! :) Hade du kul då?

2009-02-17 @ 22:34:07
URL: http://www.kimlidberg.se
Postat av: henke

"finest" passar dig ;)



skysst design! Kul med lite nytt

2009-02-17 @ 22:49:34
Postat av: julia i svettljunga! :D

alice, kom och hälsa på oss i malta då? du och bettan, kostar bara 100 spänn fram och tillbaka.. och ni har gratis boende.. du kan la tänka påt! pussåkram

2009-02-18 @ 12:41:10
Postat av: m

går inte du i skolan Alice? du är ju bara 17 år! du måste utbilda dig. lära dig saker. sjunga kan du ju redan.

2009-02-18 @ 14:03:04
Postat av: Anonym

Dagens outfit! NU!!!

2009-02-18 @ 14:04:28
Postat av: Anonym

vem är jesper???

2009-02-18 @ 17:54:48
Postat av: Davve

Åh, du är världens snyggaste! :-) som tidigare kommentar skrivit, finest passar utmärkt in på dig! Puss och Kram!

2009-02-18 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback