Man ska hålla vad man lovar

Dåligt av mig att inte blogga igår, fastän jag så gott som lovade att skriva så fort jag fick tid. Jag fick aldrig tid helt enkelt. Väl framme i Sthlm åkte jag mot Jesper som var i full gång med att städa. Vi gick och handlade och lagade sedan ihop pasta med bladspenat och bacon. Mycket gott! Mest Jespers förtjänst, han jobbade på med maten medan jag plattade håret. Åkte sedan mot stureplan där jag mötte upp Hanna och vi gick mot Rigoletto där kön ringlade lång. Vi träffade Kevin och Sofia och Erik Segerstedt i kön så det gick snabbt i kön ändå. Tiden går fort när man har kul! Precis som tiden helt plötsligt rann iväg nu, jisses. Jag som har brådis! Jag bloggar om filmen senare, LOVAR! Den här gången ska jag hålla vad jag lovar!

article_image_bc34a24de340ff00

Hanna och Jag, bild ffrån stureplan.se


Kommentarer
Postat av: Malin

Man kan inte hålla PRECIS ALLT man lovar. Det gör inget:) puss

2009-02-17 @ 12:37:36
Postat av: bella

Jättefin bild :)

Postat av: Davve

Som vanligt, snygg som få! :) puss och kram!

2009-02-17 @ 16:18:44
Postat av: isabella

http://www.youtube.com/watch?v=6r7xzuRDIAw&feature=related



hahahha den var ju rolig när han sjunger "with every bith of me" . hahaha.. <3

2009-02-17 @ 16:36:45
Postat av: Mikaela

vem är tjejen brevid ? :)

2009-02-17 @ 19:25:28
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback