Lediga lördag


 



Jag har varit ledig hela dagen. Mest hängt här hemma i huset och tagit det lugnt. Det har droppat in lite besök hit och dit under dagen, det är alltid trevligt med besök! :) Senare nu på eftermiddagen åkte jag och Mamma på vår lördagsshopping, något vi så gott som alltid gör på lördagar när jag är hemma. Som vanligt kom jag hem med en hel del påsar och Pappa kommer väl gå i taket när han snart inser att han faktiskt måste bygga mig en ny garderob, just nu är det kris bland alla kläder. Det får inte plats. Jag är nog lite utav en shopaholic måste jag erkänna. Jag älskar shopping! Dagens bästa köp blir nog ändå två par skor jag köpte på rea. Båda paren i äkta skinn fick jag till ett riktigt fyndpris!

Nog om shopping. Ikväll startar Melodifestivalen vilket ska bli jättespännande. Inte för att jag är något riktigt fanatiskt mellofreak, men jag ser det ändå varje år och jag tycker att det är jättekul! I år har jag en del goda vänner som deltar. Jonathan Fagerlund som tävlar ikväll, Molly Sandén och EMD. Ikväll bänkar jag mig framför tvn och hejar på Jonathan, LYCKA TILL!


Foto: http://www.jonathanfagerlund.com



Förresten, ni som ringer och trakasserar mig, SNÄLLA SLUTA!!!! Jag blir så arg att jag börjar gråta, SLUTA!



Kommentarer
Postat av: Julia S

Det låter jättekul!!!Om du har lust så kan du vel skriva till mig på

2009-02-07 @ 19:17:02
Postat av: simon

hej alice du mår dåligt av att folk ringer till dig jag skulle säga så här du har ju vänner från idol så var glad alice du är bäst som susen gör heja heja heja mvh simon

2009-02-07 @ 19:19:08
Postat av: S

Jag ska oxå se melodifestivalen ikväll:)

Lyssna Alice,Bry dej inte om dom, dom har inget liv och egentligen är dom bara avudsjuka på dej. Jag själv är lite avudsjuk på dej måste jag erkänna hihi.. DU ÄR BÄST och kom ihåg det!!

kram

P.S Den dära Jonathan var en snygging!

2009-02-07 @ 19:21:04
Postat av: Julia S

Det låter jättekul!!!Om du har lust så kan du vel skriva till mig på E-postadress!!! Jag bor rät nära Gävle. Fast det tar 40 minuter till Gävle.Kan du inte vara snäll och svara jag skulle bli jätte glad då!!!

2009-02-07 @ 19:22:37
Postat av: Heddis

Hejsan Alice!

Hoppas du mår bra!

Gå gäran in på min blogg:http://heddisblogg.blogspot.com/

Om du vill så kommentera gärna!

/ Kram Hedda

Postat av: bella

Heja Jonathan! :)

2009-02-07 @ 19:40:39
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Jag tycker du ska va med i melodifestivalen! Shit va nice det skulle vara! Du skulle säkert vinna :) Ush att folk håller på och ringa och massa shit. Men gråt inte för fasen! You're not worth it! <3 Om du kan ring tillbaka och skrik på dom ;) Haha. PUSS <3

2009-02-07 @ 19:40:49
Postat av: carro

Jag är inte heller nått mellofreak, men ikväll tror jag ändå att de kommer att vara riktigt bra!

Så jobbigt det måste vara för dig och din familj såklart när dom ringer, att dom inte har mer förstånd, Och att dom trakasserar dig beror ju enbart på att dom är avendsjuka, hoppas dom som ringer växer upp snart?!:O

2009-02-07 @ 20:01:24
Postat av: Fanny

Det var tråkigt att han inte gick vidare! :(

Så elakt att ringa och trakassera dig! Ah, nej asså ta inte åt dig!!! De personerna är bara idioter

2009-02-07 @ 21:42:21
URL: http://fennie.bloggagratis.se
Postat av: Alexander

Alice, försök och inte bry dig om dem som trakasserar dig. Jag vet att det är svårt, men försök. De som trakasserar dig är bara för att dem är avundsjuka.

2009-02-07 @ 22:14:00
Postat av: josefin

alice, av tusen personer, så finns det 990 pers som gillar dig, varför skulle vi annars röstat fram DIG som idolfinalist? så varför bryr du dig inte om dom istället, som tycket om dig. Du vet att du ska strunta i alla som trakasserar. Du är jätte söt, sjunger som en gudinna, och (inte för att jag har pratat med dig) du är jämt glad och snäll verkar de so m:)<3 tro inte någon annat

2009-02-07 @ 23:13:32
URL: http://josefinkarlsens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det bästa är att bara ignorera dom. Tyvärr drabbas alla kända personer av sånt.

2009-02-07 @ 23:43:02
Postat av: davve

Slutade typ hänga med i sisådär 5-6 sekunder, vilket förstörde hela deltävlingen, förstod plötsligt ingenting! jobbigt. Så jag for ut och dansade och hade kul istället! dags att släppa en platta snart tycker jag så de finns vettig musik att dansa loss till på krogen! ;) love you! Pussar!



David(tidigare davve)

2009-02-08 @ 03:29:56
Postat av: Anonym

Det får du leva med tyvärr, du har valt att bli kändis

2009-02-08 @ 10:04:35
Postat av: sara

Hej vilken skola gick du på i 9 an?

2009-02-08 @ 12:25:01
Postat av: sandra

alice du äger!!!!!!!!!!!! från din största fan!:)

2009-02-09 @ 11:50:08
Postat av: sandra

alice du äger!!!!!!!!!!!! från din största fan!:)

2009-02-09 @ 11:51:42
Postat av: Ellen

Dom som ringer är endast avundsjuka på fina dig! Jag lovar dig! Ta inte åt dig, även fast det är väldigt svårt. Men kom ihåg att det aldrig är fel på dig, utan på dom. Kram :D

2009-02-11 @ 13:25:02
Postat av: CLAUDIA

Alice .. stackars dig, såklart man blir arg och ledesen! Kan man inte blockera nummret? själv har jag ingen aning bara en idé. Jag hoppas dom har slutat nu. och jag hoppas det känns bättre. Dom har inget liv dom är idioter som tycker det är kul att trakassera någon, en känd person lockar ännu mer. Ta inte åt dig skiten, jag vet att du kan göra det. Du har fått dumma kommentarer innan och du lyckas att sudda bort dom. Du är stark Alice. Det är säkert redan bättre nu en du ska veta att du har jättemånga fans. Jag är nog en av dom största. Du är som en sol, lyser upp min dag, med ditt leende och musik.

Du är en underbar människa alice, du är min största idol. Jag ville ju ge något personligt till dej, eftersom alla andra ger nallar gjorde ju jag ett scrapbookingpapper som var i roa med text och vbilder om dig. jag hoppas du kommer ihåg mig.

stora kramar och massor av kärlek / claudia

2009-02-11 @ 17:13:03
Postat av: Anonym

två par skor till? ja det märks ju tydligt att du gillar skor! hehe hur många par har du egentligen? ;)

2009-02-12 @ 22:57:03
Postat av: Linn

jag förstår att folk ringer dig hela tiden. nummer och allt står ju i vasaskolans elevhäfte. och det kan man ju även få tag på nätet väldigt lätt. kanske skulle ta och byta nummer? =)

2009-03-21 @ 02:05:57
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback