Kärlek är som en vind?


Vi tycker att kärlek är som en vind. Bella förklarar det såhär " man ser den inte, man bara känner den". Jag skukle nog mer säga att kärleken är som en vind för att den är oberäknelig. Den kan vara ljuv och varm, smeka mot en kind eller stormig och kall, grå och läskig, sorgliga vindar finns det också, då är de mer liksom långsamma och grå. Vi sitter och på java och har precis käkat lunch. Issa, Victor, Mickis och Fabian har precis droppat in. Åh vad jag mår bra utav att vara hemma! Helt underbart att få sitta här och bara vara med mina vänner. Jag blir så glad utav det! Tack för att ni finns! Nu ska vi fika...









Uppdat.

När jag kom hem idag möttes jag utav en leverans från amerikanska "Forever21" en sida jag brukar beställa saker från. De har roliga och snygga saker som är speciella då de inte går att få tag i här i Sverige. Jag provade alla kläderna och insåg snabbt att det fanns en del småsaker jag skulle vilja designa om och fixa till. Jag är så kräsen av mig så det är oftast så att jag vill ändra om kläder och grejer hit och dit, något som var väldigt roligt under idoltiden då jag och stylist-Stefan och stylist-Ellen alltid pimpade till en massa kläder så att de passade mig perfekt och jag fick dem alltid som jag ville. Ibland kanske man t ex hittar en klänning i ett underbart typ som dock har en modell som inte passar mig, då var det perfekt att bvara kunna sy om och fixa till allt så att det blev precis som jag ville.

Jag ringde därför in min sömmerska nu på kvällen, min faster. Världens bästa faster ska ni veta! Hon kom förbi med nålar och vi började nåla upp och prata om hur kläderna skulle sys om o s v. Kommer att bli kanon det där!

Fick b la hem dessa gobitar som kommer att användas flitigt

skor

Skor är en stor passion för mig, det har det varit hela mitt liv. Kan bero på att min mormor drev en skoaffär när jag var liten. Jag är uppväxt med skor runt om mig. Många har undrat varifrån de svarta skorna med remmar kommer iffrån som jag bar på idol. Det kluriga är att det fanns tre olika par svarta skor med remmar som såg snarlika ut i rutan. Alla tre paren var iallafall från Zara.


2101152503-kopia

De flesta som frågar menar nog dessa, men det finns som sagt var två par till som är nääääästan likadana.


bilder från idag

img_0499

Jag, Fabian, Bella och Mickis


img_0486-kopia

Victor och Bella


img_0493

Issa i mitten ville inte vara med på bild


Kommentarer
Postat av: Sara.S

Åh dom skorna e såååå fina!!

Tänkte beställa dom förut men det blev jävligt dyrt bara.. :(

Postat av: matilda

faaan vilka snygga skooooor!!

2009-02-09 @ 21:20:34
URL: http://typisktmatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste bara fråga, håller du hand med den där fabian?=)

såg nästan ut som de;p

2009-02-09 @ 21:36:31
Postat av: Anonym

jag har hört att forever21 kommer till sverige! :D jätteglad. puss

2009-02-09 @ 21:56:09
Postat av: Anonym

den där fabian va gisses så söt. :) goa vänner du verkar ha, borde alla få ha :D kram

2009-02-09 @ 23:34:12
Postat av: Linnea Gröning

Alltså! Du har alltid fina kläder, alltid fina skor, alltid, jag älskar dina kläder, och du är så sjuuukt söt så man blir typ TOKIG! <3

2009-02-10 @ 07:26:47
URL: http://tobeidolfreak.blogg.se/
Postat av: Tilda

hur mycket läggs det ungefär på i tull-och fraktavgifter när man besätller kläder från forever21? Tacksam för svar! Kram Tilda!

2009-02-10 @ 09:59:31
URL: http://tildasander.blogg.se/
Postat av: Bella

du har grym stil! :)

2009-02-10 @ 11:36:41
Postat av: josefinefranzen.

alice, jag älskar dig av hela mitt hjärta! du betyder otroligt mycket för mig ska du veta. du sjunger från hjärtat och din röst är unik. jag längtar verkligen tills du släpper skiva! dina covers får mig att både le oh gråta. jag tröttnar aldrig på din röst! den är verkligen värld guld. hoppas du förstår det. du är verkligen klockren, oh underbar! du är alltid snäll oh glad när man träffar dig, oh du sprider alltid gjädjen vidare. man blir skit glad över att bara se dig! hoppas du förstår vilken talang du har. du är bäst alice! .. oh jag kommer bli skitglad om du svarar ! (a)

2009-02-10 @ 19:51:56
URL: http://looliipop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle jag sätta på mig de där skulle jag slå i taknocken och vricka fötterna. Snygga är dom...ändå. Får väl knata vidare i mina sandaletter. Suck...

2009-02-10 @ 20:54:24
Postat av: Mimmi

Hej Alice! Jag e ett stort fan av både dej och Robin. Jag undrar om du vet var Robin bloggar nu. Han har liksom inte bloggat på typ tre veckor nu. Tacksam för svar. Puss :)

2009-02-10 @ 21:00:03
Postat av: josefin p

sällan isabelle inte vill vara med på kort...

2009-02-10 @ 21:06:18
Postat av: Heej en undrare

har Robin o kevin blogg ? =) va heter dom där isåfall ^^

2009-02-11 @ 03:15:45
Postat av: anna

Heej ;D

Men du vad bra, då kanske du vet hur mycket tull och frakt kostar när man beställer från forever21?



2009-02-11 @ 10:41:15
URL: http://annaolssson.blogg.se/
Postat av: emmy

men du alice,bara för att dom ser nästan lika dana,så är dom inte lika danna,man kan tyvär aldrig ha för mycket skor, ;) go for them "!

2009-02-11 @ 20:51:35
URL: http://youuknowit.blogg.se/
Postat av: mai

hur mycket kostar skorna? :D

2009-02-12 @ 19:43:59
URL: http://maiiiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha är det därför allt du har på dig passar så bra och du blir alltid lika fin. Eftersom du skräddarsyr det menar jag. Din lilla perfektionist ;)



riktigt snygga skor oxå!

2009-02-12 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback