?

Någon med namnet Tina påpekade att jag syns för lite utåt!?

 Angående musikvideon är den på redigering och detta är ju inget man gör över en dag direkt. Den som väntar på något gott ;) Singen som enligt dig funnits ute länge har funnits tillgänglig i butik i ungefär 2 veckor nu. Den fanns digitalt mycket tidgare, men den fysiska singeln har inte funnits så länge. Syns lite utåt? ja, om man tycker att ett snitt på 6000 i publiken under de senaste veckornas spelningar  (dvs bla Nickelodeonturnén och svov) är att synas lite utåt så vet jag inte vad som i sådana fall skulle vara att synas "mycket"?!



Nog om det nu...


Dagen har tillbringats på stranden. Väldigt avslappnande och skönt. Ledig dag! Fantastiskt!


Stor pubilk, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alice vad händer annars, mycket i studion nu?:p

2009-08-07 @ 23:14:28
Postat av: Anonym

mycket folk! du va otroligt duktig :)

2009-08-07 @ 23:30:41
Postat av: amanda

Alice!! Jag måstemåstemåste få svar på denna fråga! (A)(A) Jo, jag undrar om du nån gång skulle vilja träffa din biologiska mamma/familj? Och om svaret blir ja, skulle du kunna tänka dej att leta efter henne?

Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Jag längtar verkligen efter att få se din video :)

Men som du säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

Kram!

2009-08-08 @ 08:16:17
URL: http://stopthissong.blogg.se/
Postat av: alma

jag tycker att det var jättestor publik=D

gud vad kul det borde vara att stå där och uppträda<33

du är lyckligt lottat alice<33

och så har du världens fantastiskaste talang<33

jag tycker iallafall att du är helt klart bäst alice<33

du syns ju inte alls "för lite utåt"!!



Puss o Kram ett superstort fan <333

PS:. du äger alice!!

2009-08-08 @ 08:27:19
Postat av: alma

jag glömmde att skriva en sak:

jag längtar veeeerkligen efter att få se din musikvideo<33

jag har köpt din singel den äger jag lyssnar på den hela tiden=D



Puss o Kram ett superstort fan <333

2009-08-08 @ 08:29:19
Postat av: Emilia Kostenniemi

Läste den kommentaren. Jag förstår inte riktigt heller det där med syns "lite". Du har ju fullt upp om jag har förstått det rätt, med både de där "turnererna". Videon- sen som väntar på nått gott väntar aldrig för länge:) Jag tycker att du gör det här alltihop jättebra Alice ! <3

2009-08-08 @ 09:57:17
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Alicia

+ tv reklamerna..jag menar...alla ser ju :)

2009-08-08 @ 13:42:15
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Pim

Du syns precis lagom mycket. Inte så lita att du känns osynlig och inte desperat mycket heller. Puss!

2009-08-08 @ 19:12:32
Postat av: Johanna

Du e så duktig o gör det du älskar mest! Sjunger o står på scen, ge aldrig upp! Du borde bli ett hushållsnamn som alla känner till :). Fin människa e du också.

2009-08-08 @ 20:37:44
Postat av: Anonym

håller med pim,

tycker balansen känns finfin..

;)

2009-08-08 @ 21:58:43
Postat av: Anonym

hur fixar du din blogg så snygg? :O

2009-08-09 @ 22:09:31
URL: http://palmenella.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag var en av Nick Starsen, haha! Olivia Eliasson som sjöng Living On A Prayer ;-) Men varför sa ni inte varför Anna gick vidare? Asså, ni borde typ sagt Anna gick vidare för att hon sjunger bra och bla bla bla. Sedan så sa typ ingen i juryn att man var bra efter att man inte gått vidare heller. Självklart tar man det lite hårt att man inte gått vidare och då borde ni fakitkst tröstat dom som inte gick vidare. Tänk på det!

2009-08-10 @ 17:15:22
URL: http://oliviaeliasson.blogg.se/
Postat av: Emma

Självklart att det är mycket folk! Vem skulle inte vilja se en sån bra tjej som dig Alice?:)

2009-08-10 @ 23:48:31
URL: http://baraaemmas.blogg.se/
Postat av: micaela

Ja, jätte mycket=)<3

2009-08-15 @ 18:50:06
URL: http://micaelasmusicstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback