Pollenallergi, jag hatar dig!

Helt utmattad utav veckans äventyr kröp jag i säng sent i natt. Vaknade upp och ett stort leende klistrade sig fast i fejjan så fort jag insåg vilket underbart väder det var. Powerwalkade en timme och strosade sedan runt här hemma i huset. Slappade och packade upp den stora resväskan vilket tog lite tid såklart. Åkte sedan med min mamma in till stan och uträttade lite ärenden medans hon var iväg på ett viktigt jobbmöte. Sedan blev det shopping. Jag belönade mig själv med en hel del härliga kläder som ska få flytta in och trängas i min garderob. Letade också förgäves efter ett par skor, ett par högklackade med remmar, typ som högklackade gladiatorsandaler. Hittar inte ett par dugliga någonstans. Alltid är det någon detalj som inte duger för mig. Trots att jag är ett skofreak är jag också väldigt kräsen på skor. Klacken får inte vara för låg, de ska bara lagom smala för min fot och hit och dit. En massa små detaljer. Det är så jobbigt när man vet exakt vad man letar men inte hittar det någonstans. Då duger inget helt plötsligt, för att man har en bild i huvudet av  hur det ska se ut.




Jag känner mig sjuk. Helt utmattad och sjuk. Jag tror att det beror på min pollenallergi. ÅH, det är så jädrans jobbigt med pollenallergi. Jag blir megaallergisk såhär på våren och sommaren och vissa dagar kan jag knappt gå ut. Pollenallergi borde inte få finnas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså ursäkta att jag frågar men är du rik??:D för på varje inlägg (nästan) står det ju att du är och shoppar.

Jag förstår dej helt och hållet, jag är också as alergisk mot pollen, ursch det är SÅ jobbigt:(.

2009-04-27 @ 21:25:14
Postat av: Jessica

själv har jag inte pollen allergi men jag vet många av mina kompisar som har det. och dem har det inte bra nu i våren, så jag lider med dig och alla andra som också har det :(

2009-04-27 @ 22:02:15
Postat av: Sophia

Usch för pollen!

Bjud på någon rolig bild på robin eftersom han fyller år idag :)

2009-04-27 @ 22:10:44
Postat av: Vonne

Ja det verkar nästan som du är en liten shoppaholic! Hoppas pollenallergin ger sig snart.

Postat av: emmy

håller verkligen med dig, pollenallergin är sjukt jobbig.

2009-04-28 @ 09:02:28
URL: http://somemmy.webblogg.se/
Postat av: -

Usch, jag har alltid tyckt synd om pollenallergiker, det verkar ju skitjobbigt att inte kunna vara ute när det är så fint ute.. Hoppas att det blir bättre :)

2009-04-28 @ 20:08:39
Postat av: Anonym

jag är oxå pollenalergiker

2009-04-30 @ 08:05:15
Postat av: anonym

pollen allergi i hate it tooo!!!!!

2009-05-01 @ 18:19:28
Postat av: Sofia

hejsan alice! jag såg dig idag på tåget:D det var jag som hälsade på dig:)

2009-05-03 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback