Mötte våren i Stockholm

Nere i Sthlm är det vår. Världens finaste, härligaste vårväder. Vid medis var det smockat med folk och alla uteserveringar i hela sthlm verkade vara helt sprängfyllda. Jag såg tillochmed tonårstjejer springa runt i shorts. Det var väl kanske att överdriva för SÅ varmt var det inte, även om det nu var varmt.



Vad jag gjort idag? Dagen fick en fin start då jag var på morgondejt med Danny, Ha ha. Jättetrevligt!  Resten av dagen har jag har glassat runt i en fet bil och pumpat musik på högsta volym och vart på en massa, massa roliga och spännande möten. Angående min karriär då såklart. Lunchade på ett jättemysigt ställe vid odenplan där jag fick smaka den omtalade "saffranspastan" som alla under förmiddagen hade lovordat och pratat så mycket om. Nu sitter jag på tåget hem och är helt slut i hela kroppen. Den skriker "SOVA". Det blir nog att lägga sig tidigt ikväll för imorgon mina damer och herrar, ska jag till IDOL-auditionen här i Gävle och kolla in alla som ska söka :) Jag ska vara med på ett, eller några, eller rättaresagt flera hörn under tvinspelningen. Men vad jag ska göra är än så länge hemligt. Det mesta i mitt liv känns rätt hemligt just nu faktiskt. Jag är hemlig av mig, hi hi. Ja, ni som ska söka och kommer dit imorgon lär ju få veta.  


Jag såg en jätterolig annons imorse förresten, ha ha..,


dsc00264


Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger du stor fet bil,

tänker jag

osökt på

Bagge

och Andreas Carlsson.. ;)..

2009-04-03 @ 19:11:29
Postat av: Alexandra

ALice vi vill att du svara på fråga igen :D<33

2009-04-03 @ 19:43:59
Postat av: Jossan

Verkar som att du har haft en bra dag Alice :)

Jag funderar på att söka till Idol nästa år,

eftersom att jag bara är 15 i år xD

Kram kram <3

Postat av: Jennifer

Hej Alice!

Jag kollade precis på idol filmen, finalen. Jag får tårar i ögonen varje gång jag hör/ser att det är du som sjunger. Du är så otroligt duktig. Din röst är gjord av guld. Du sjunger så att både gamla och yngre börjar gråta! Du är FANTASTISK! Det spelade ingen roll om att du kom tvåa i Idol istället för etta. För de förändrar ingenting på dig. Du kommer alltid vara lika duktig och fantastisk på att sjunga ändå. Du och Kevin va lika bra! Du kommer gå långt. Men vill bara att du ska veta att du är fantastisk/underbar/söt/fin/vacker/ übersöt. Jaa, allt man kan tänka sig! Man kan ALDRIG tröttna på att lyssna på dig heller. Du har en så underbar röst.

Ha de underbart, Alice!

Puss & Kram, Jennifer, 14.

2009-04-04 @ 12:26:47
Postat av: Klara

JAG ÄLSKAR DIG ALiiiCE!!!!!!! DU ÄR BÄST!

2009-04-04 @ 12:35:19
Postat av: Anonym

Gillar dina hemlisar ;) Hoppas de du har att göra med ser lika stor potential i dig som jag gör!Hörru kan inte du göra en ljudfil där du läser in dina blogginlägg, eller sjunger in dem? Saknar din röst så mycket.

2009-04-04 @ 16:00:03
Postat av: Julia

Nya Alice?! Det finns ingen som du!

Jag saknar din röst jättemycket!

<3

2009-04-04 @ 16:33:35
URL: http://juliawilbertsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja.. jag vill bli nästa alice!! :D hehe. men jag är bara 14 . ochkan inte ta mig upp till gävle.



roligt att veta att du har något på gång med din karriär :D roligt att du inte avslöjar än. roligt att få veta lite senare.

2009-04-04 @ 16:39:38
Postat av: Josefin Nilsson

Men vad är det jag läser lilla du! Har du varit på Odenplan utan att säga till mig att du var där? Det är ju precis där jag bor!!! Skärpning Alice! ;-p Hehe... Hoppas allt är bra iallafall... Jag håller med dina läsare, ja du är en helt underbar Alice! :) Men jag hörde att du hade skvallrat för Rickard och Ewwe om bananerna i micron. Jag trodde du hade glömt bort det! Haha, men jag skojade faktiskt! ;) Puss på dig gumman! <3

2009-04-06 @ 16:54:33
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback