Medium

Vädret idag var inte så dåligt som jag trodde ändå...När jag väl pallrade mig ut visade det sig att det var varmt och skönt. Vårigt och varmt, dock inte soligt. Jag och mamma åkte iväg på kvällsshopping och idag blev det inredningsstuff till mitt nya rum där det nu äntligen börjar bli mer ordning även om det fortfarande ser ut som att en ångvält kraschat sig fram. Men det går åt rätt håll iallafall.

Blev nyss medbjuden ut ikväll, men jag åker tidigt med tåget imorgon bitti mot Sthlm så det kändes inte som om det var en sådan bra idé att festa ikväll. Nej, det får bli en annan kväll. Istället fastnade jag framför tvn och sitter nu och tittar på "medium". Rätt creepy, tänk om man var som henne...


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att du ska visa ditt rum i bild sen :)

2009-04-02 @ 22:54:55
Postat av: OLIVIA

idol3/imagesbig/alice.jpg" rel="nofollow">http://nrj.se/images/galleries/nrjmorgonidol3/imagesbig/alice.jpg

DU ÄR SÅ JÄVLA SÖT VÄRLDENS FINASTE OCH BÄSTA ALICE. JAG SAKNAR DIG JUE=(

2009-04-02 @ 23:27:26
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha, vad händer i Stockholm då?.. :)

2009-04-02 @ 23:27:36
Postat av: Anonym

Äh medium schmedium! Om du va som henne vem skulle då va som dej? Nog många som tänkt "Istället fastnade jag framför tvn och sitter nu och tittar på "idol". Rätt skönt, tänk om man var som henne...

2009-04-03 @ 04:26:48
Postat av: Linnea Gröning

Alice! Jag åker också till Stockholm idag! Finns det någon möjlighet att jag kan träffa dig? Alltså jag skakar, jag vill verkligen träffa dig Alice! Jag ska vara där hela helgen, så om det finns en chans att jag kan träffa dig så får du jättejätte gärna skriva på min facebook eller något, jag skulle bli så himla glad, för det känns som en evighet sedan! <3

2009-04-03 @ 06:53:34
URL: http://truecolourss.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Alice!

Jag kan inte fatta att du inte har fått skivkontrakt en.

Jag sitter och lyssnar på dig på youtube....

herregud vilken vacker röst du har. <3

puss och kram

2009-04-03 @ 14:40:07
Postat av: Anonym

..guuliga Alice!!

Jepp nu ligger intervjun uppe..;)(GD)

..ska gå hem och kolla:)..

PÖSS!

2009-04-03 @ 16:12:04
Postat av: isabellekaramell

hej alice ;) kan du inte börja lägga in mer bilder?

2009-04-03 @ 16:29:52
URL: http://isabelel.blogg.se/
Postat av: Julia

Medium är bra! (:

Alice, jag saknar din röst! :o

2009-04-03 @ 17:33:56
URL: http://juliawilbertsson.blogg.se/
Postat av: LoEm

medium är lätt bäst :)

Postat av: lisa

medium är skit bra men lite läskigt det var typ en gång hon hittade en hand i sin egna väska (blää)

2009-04-10 @ 10:11:57
Postat av: yasmiina

alice, du sjunger så fint och jag tycker att du ska släppa en skiva! skulle bli sjukt glad, och det tror jag alla din fans också blir! hejade på dig under idol, blev så ledsen när du åkte ut. Tycker att du lätt skulle ha vunnit! Hoppas du fångar din dröm och blir en framgångsrik sångerska!

2009-04-13 @ 22:49:17
URL: http://yasmiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback