Kväller

Jag är så trött, trött i hela kroppen och i hela huvudet. Jisses... Jag tror att jag sabbade lite utav showen idag alltså. Det är nämligen så att när barnen får syn på mig bakom scenen kommer de av sig och dansar in i varandra, ramlar o s v. Sedan ägnar de resten av låten till att peka och snegla på mig istället för att dansa som de ska, fniss. Jag får nog ta och ställa mig på ett ställe där jag inte syns imorgon så att jag inte sabbar allt!  Nu är jag trött, MEGATRÖTT! Jag somnar vilken sekund som helst. Förresten fick jag en jättefin present idag. En jättegullig liten hund. Jag som alltid önskat mig en hund! Dock är ju denna inte levande, men minst lika söt som en riktig liten valp. Någon gång när jag blir gammal och har tid ska jag skaffa mig en hund!

Min kompis Mickis smsade mig ett sånt där drygt kedjesms idag. Det stod  "Den perfekta kille är: Killen som säger "älskling" till "dig" och inte sexy när ni slutat ert samtal, som stannar uppe för att se hur du sover och kysser dig på pannan. Det är han som vill visa upp dig när du vaknar på morgonen utan smink och med rufsigt hår. han som tar din hand när ni är med vänner och han som säger till dig hur lycklig han är över att du är hans. Han som säger till sina vänner att - Hon är den rätta!" Osv, ja en massa sådana dära exempel. Så avslutades det med orden att man då skulle skicka detta vidare till minst 15 pers och bla bla bla, annars skulle man komma att få otur vad det gäller kärlek resten av sitt liv.  Jag struntande i att skicka det vidare. Jag tänkte att det inte spelade någon roll, ni förstår man kan inte ha mer otur i kärlek än vad jag har! Så vad skulle det spela för roll om nu fick lite extra otur? Ha ha. Förresten, jag menar det finns ju inte en enda grabb i hela världen som stämmer in på den beskrivningen. Fast faktum är att jag faktiskt drömde om the perfect guy i natt! The love of my life. Fast han finns ju inte på riktigt tyvärr. Eller det kanske han gör? Han kanske finns där ute någonstans. Nu när jag drömt om honom vet jag ju iallafall hur han ser ut, vilket gör det lite lättare. När jag ser honom, OM jag någonsin gör det. OM han nu finns, så ska jag iallafall berätta för honom att han är the love of my life, så kommer vi att bli blixtkära i varandra, gifta oss och leva lyckliga i alla våra dagar. Kanon!




tills dess får jag väl nöja mig med att pussa på min lilla hund då

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du det låter ju..KANON..som sagt:)

piece of cake(;(;

puss

2009-04-23 @ 21:42:41
Postat av: jessica

vilken ras är din hund?

Postat av: Sara.S

Jag drömde om mina drömkillar inatt hahah!

Zac Efron och Johan Palm! Mmm! ;P

Puss o kram!

2009-04-23 @ 22:33:54
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är precis sådär med min tjej så vi finns visst :)



Tänk när du får syn på den där grabben från din dröm... Senare på kvällen kommer han berätta för polarna "Ni kommer aldrig tro vad som hände mig på stan idag grabbar. Helt plötsligt kom hon idol-Alice fram och sa att jag var the love of her life. Jag sa jasså det var som den... och hon frågade hur jag tyckte att det lät med ett augustibröllop! Ruggigt fräsch tjej men hur psycho blir man av att växa upp i Hedesunda egentligen?" hahahaha

Satsa på musiken nu så kommer du hänga med Justin Timberlake och boysen om något år, då löser det sig nog av sig själv ;) puss

2009-04-23 @ 23:18:45
Postat av: Linda

Haha, fick ett likadant SMS igår, men jag skickade inte heller vidare, är för snål för det ;) Sedan tror jag inte på sådana kedjesms heller...

2009-04-23 @ 23:44:51
URL: http://lindaelis.blogg.se/
Postat av: svea

vad tråkig du är, kärleken finns närmare än du tror. Låter som robin ("visar upp" upp dig för alla vänner + familj, han tittar säkert på dig när du sover också haha) Nä ska inte tjata mer, sorry :P hört att det här med val i livet, att man har för höga krav på partners är en modern typ av beslutsångest, "tänk om det inte blir rätt, tänk om det finns någon bättre" Men finns inga perfekta människor, tänk på det Alice! :)

2009-04-24 @ 01:59:12
Postat av: Anonym

ok, vem va det du dejtade? kanske kan säga det nu när det inte blev nåt (vad det verkar)? så jag kan skälla ut puckot som inte går ner på momangen och friar till dig.. hihi, lite over the top men ändå :)

2009-04-24 @ 02:09:35
Postat av: Matilda

Love your lippppps!

2009-04-24 @ 07:19:32
URL: http://fflach.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar att läsa din blogg (: puss

Jag hejade faktiskt på dig i idol, röstade miljontals gånger

2009-04-24 @ 08:23:19
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Johannes

Hahaha barnen verkar vara roligast! Jag vill också se barn som dansar in i varandra och är allmänt gulliga.



När det gäller killar så är jag säker på att du kommer hitta den rätta för dig. Utan tvekan. ;)

2009-04-24 @ 08:39:42
URL: http://twitter.com/Sofokles
Postat av: Anonym

Haha Svea du jobbar på!! :)

men det är bra tjejen,

jag är helt med dig!

hehe.. ;)

2009-04-24 @ 11:23:10
Postat av: Maria

grymt bra framträdande igår i Partille på FunkyKidz dansuppvisning. var och kollade på min kompis som är dansinstruktör för de små barnen och hade ingen som helst aning om att du skulle vara på plats, fast jag läser din blogg dagligen. men som sagt, vilken röst du har :) mycket bra! jag tror nog allt att jag och en av mina vänner höjde medelådern igår när vi var framme för att få ett signerat kort :)

2009-04-24 @ 11:26:42
URL: http://mariakallgren.blogg.se/
Postat av: Emelie B

Jag fick precis samma sms. Samma dag. Otroligt hur långt dom når, de där sms'en.. ;) Ha det bra!

2009-04-24 @ 16:11:46
URL: http://overweightbastard.blogg.se/
Postat av: maary=D

Så söt hund :D

2009-04-27 @ 15:02:25
URL: http://maarytraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback