Idolhäng

Oj vilken rolig dag jag haft. Blev upphämtad megatidigt imorse och anlände till gasklockorna där idols audition skulle hålla till vid 7.15-tiden ungefär. Satt i sminket med Petra och hade under tiden ett mycket trevligt samtal med Peter Jihde. Undre morgonen/ förmiddagen spelade jag in tvinslag tillsammans med Peter och gjorde ett uppträdande för att peppa den långa kön som kommit för att förverkliga sina drömmar.

Efter lunch åkte jag på dejt med dessa grabbar...

puddingar

De är för härliga alltså. Man kan inte annat än älska dem. Vi hade en trevlig liten "fika-fyrmanna-dejt" eller vad jag nu ska kalla det. Vi hängde och hade trevligt ihop med andra ord, ha ha. Sedan var det dags för grabbarna att ställa sig på scenen och uppträda inför en stor publik på valbo köpcentrum och jag stod vid sidan av scenen och diggade med.


Nu såhär mot kvällen har jag bara tagit det lungt. Jag är helt slut efter den här dagen så det blir nog en lung hemmakväll i soffan. Vädret idag har förresten varit helt fantastiskt! Tur för dem som stod i idolkön. Bättre köväder finns inte att hitta, hi hi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte om någon skrivit det här förut men... jag älskar dig :P

2009-04-04 @ 20:37:52
Postat av: angelica

åå va kul:D älskade killar:D haha fast du är jue bra du med:D <33

2009-04-04 @ 22:42:15
Postat av: Linn (http://honkallaslinus.blogg.se/)

Min danslärare var med och sökte ;D

Postat av: Jossan

Gosh! o_o

Det där gänget vill jag träffa,

och då menar jag alla fyra :D

Kram kram <3

2009-04-05 @ 10:19:32
URL: http://jolligajossan.blogg.se/
Postat av: vispen

Vilka killar var det du var på dejt med? Är det några man vet vilka det är?

2009-04-05 @ 16:50:46
URL: http://Http://www.vispen91.blogg.se
Postat av: svea

gosh, vad du får fara och flänga :P såg att du skulle börja gästblogga på "katrins goodie bag" också, värsta bloggdrottningen snart :)

2009-04-05 @ 19:17:08
Postat av: Mikaela

jag var där och jobbade :) såg dig i produktionskontoret bl.a :)

2009-04-05 @ 19:35:23
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: emma

ooooo vem av dom pussa du dåå??

2009-04-05 @ 21:10:05
Postat av: Amanda (:

Ojojoj, gillar dom pilotglasögon eller? (:

2009-04-05 @ 21:37:03
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Hej Alice !!



Jag ville bara tacka för de få ord vi utbytte och för bilderna jag fick på dig. Min favorit är givetvis den jag fick på dig och mig tillsammans så klart. :o) Om du inte minns mig, så var jag Fotografen med varselvästen som det stod "FOTO - DragonPH Studios" på (jag var den enda Fotografen med varselväst). Jag har ju frågat dig i bloggen tidigare om jag får ta ngr bilder på dig vid tillfälle, och i lördags besannades det. Alla vi som var på IDOL-auditionen i Gavle hade verkligen supertur med vädret, dt var en underbar dag faktiskt.



Och jag funderar faktiskt på att söka... kanske nästa år, höhö. Men jag kan inte sjunga, så vi får se vad dt blir för ngt eller om jag hinner lära mig. Men jag har ett litet hemligt projekt på G faktiskt. ;)



Skriv gärna en rad i min blogg, om du minns vem jag är... eller ändå. Ska få upp ett inlägg senare under kvällen/natten med lite bilder fr lördagen. Kommentera gärna det inlägget om du har lust.





//Mvh. Patrik "PH" Larsson.

2009-04-06 @ 16:38:30
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin jacka, var har du köpt den?

2009-04-07 @ 08:07:27
Postat av: mariana DG

så himla fin är du :) & sjunger bäst verkligen

2009-04-13 @ 19:53:27
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: B E A T R I C E

fint kort :D <3

2009-04-13 @ 21:18:44
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: carina

ååh gud vad jag e sotis, dom vill jag träffa,och speciellt min son som står och sjunger efter låtar som dom gjort.

hoppas han en dag står och sjunger på idol:-)

2009-04-13 @ 22:01:43
URL: http://ckristines.blogg.se/
Postat av: Konstantinos

Tjuhu Alice!



Du... har du nåt tips för mig att tänka på när jag ska söka till Idol 2009? haha

Jag ska ju till audition i Malmö nu på Lördag och jag skulle gärna vilja ha lite tips från dig som har erfarenheten. Hehe jag är verkligen taggad nu :D, fast jag vet inte redigt vilken låt jag ska sjunga heller än.... tips? :)

2009-04-14 @ 01:41:01
URL: http://konstantinos.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej Alice! Vet inte om du minns, men det var jag som gav dig det där brevet som du skulle ge till Danny, där i valbo köpcentrum.. Vad jag undrar var om brevet kom fram till han? fick han det? :) vore jätte tacksam om du ville svara. skrev min mail i epost fönstret. Kram på dig! :)

2009-05-22 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback