Godnatt

Jag orkar inte vara vaken mer nu. Jag lägger mig. Det måste vara något fel på mig. Det spelar ingen roll hur mycket jag än sover så är jag ändå alltid trött. Har nyss pratat i telefonen med en av mina bästa vänner Bella. Bella är bra, ja man kan tillochmed säga att hon är bäst. När allt känns som mest hopplöst peppar hon mig alltid. Vi har ett motto som lyder "vi klarar allt". Hon kommer alltid med de klokaste orden och säger alltid det man behöver höra i precis rätt situation och tillfälle.

"du kommer klara det hur bra som helst, och jag är vid din sida hela tiden"

Så ska en vän vara. Jag älskar mina vänner. Jag älskar min familj.


"just nu känner jag mig som Carrie i sex & the city- filmen"

"I curse the day he was born, HA HA"


'

Här är de, de allra bästa! Bella och Mickis och så jag där på en liten kant, hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså du! Then I double bless the day you were born!! Du är världens finaste och en underbar sångerska.

2009-04-14 @ 22:55:28
Postat av: Linn (http://honkallaslinus.blogg.se/)

Du blir alltid så galet bra på bilder! : O

Postat av: Madde

Du är så fruktansvärt söt Alice!

2009-04-15 @ 00:25:54
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHAHHA :) Den scenen är bara föör skön ;P

2009-04-15 @ 00:49:46
Postat av: Linnea Gröning

Så himla söta verkligen :)

2009-04-15 @ 14:56:45
Postat av: Anonym

utom att det är Charlotte som säger "i curse the day you were born", och inte carrie...

2009-04-18 @ 08:43:18
Postat av: micaela

jag kalla också mickis=)<3 japp, du är bäst=)

2009-08-12 @ 18:45:13
URL: http://micaelasmusicstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback