Glassigt

I det här fina vårvädret blir man så himla sugen på glass! Idag har jag struttat omkring på stan. Var och fixade mina naglar hos Mia på "poppitopp", tack till henne! Jättefint blev det. En sväng i butikerna och jag fick med mig ett par skitcoola och snygga jeans från cubus, ni ska få se dem så fort jag hunnit ta en bild. Efter det tog jag en sväng ut till gasklockorna och hälsade på produktionen och spelade in lite inslag med webb-Mårten, hihi. Ikväll ska jag nog på fotboll, vi får se men just nu låter det väldigt lockande.

Hörs senare...


Kommentarer
Postat av: Jessica

ska oxå på fotboll ikväll :D tycker att du passar väldigt bra i jeans.

2009-04-06 @ 18:39:00
Postat av: Anonym

men..vad blev det av Julia då?!.. :)

2009-04-06 @ 19:01:18
Postat av: Amanda

Hej Alice,du är jättefin och du är en bra bloggerska.Och jag absolut älskar din röst.Det skulle vara jätteroligt om du la in fler bilder och kanske lite outfits.<333

2009-04-07 @ 11:12:37
Postat av: lisa

hej alice jag har en fråga till deej, var det du som var med i talang 2008



när ska du släppa ut en skiva lr nåt ???

2009-04-07 @ 11:24:15
Postat av: Anonym

Har kollat intervjun nu.

Lite kul Alice, att

när du som bäst

sitter och dementerar

dig och Robin,

så har GD plockat fram

de raraste och

finaste bilderna

på er två EVER!:)

hihi



Aja :)..

2009-04-07 @ 12:43:21
Postat av: Fanny

Ja, man blir väldigt sugen på glass! Ska nog snart träffa en kompis och kränga i mig ;)

Postat av: Kiet

tänk att jag har gillat dig sen oktober :O

det e bara för du är söt, du är så trevlig mot dina fans OCH du har en röst gjord av guld!

'

<3

2009-04-07 @ 15:38:32
Postat av: Angelica Liiv

Hej Alice! :) Jag har en fråga till dig och snälla kan du svara?: Jag är väldigt smal (även om jag är nöjd med mig själv)och jag ska snart söka till idol... Har du något förslag på vad jag ska ha för kläder? Tycker du att smala personer passar bättre i jeans än leggings, och vad ska jag ha till? :D du ROCKAR. du är lätt den bästa artisten i sverige!!!

2009-04-07 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback