Fullt hus

I natt har det verkligen varit fullt hus här. Sju personer var vi som försökte sova här i huset men det gick bra. Min lillasyster och hennes kompisar höll sig rätt tysta ändå så jag kunde iallafall somna. Jag sov länge idag, jag kände att jag behövde det. Behövde landa och vila lite. I påsk ska jag nog åka iväg, till hemlig ort. Vila lite så att jag är laddad och taggad för en massa jobb. Jag ska ut på en ny turné som börjar nu nästa vecka och det ska verkligen bli jätteroligt. Det är dock ingen turné med spelningar som vem som helst kan gå och se på tyvärr. Det är en turné med spelningar och uppträdanden för slutet sällskap så att säga. Speciellt inbjudna gäster, i detta fall ska jag åka till en dansskola som finns i ett tjugotal städer och sjunga på dansskolans terminsavslutning. Det ska bli spännande att få vara med på! Samtidigt ska jag jobba på mitt hemliga projekt för fulla muggar.


Jag har tänkt på att jag tror att allt som händer har en mening. Allt ont för också något gott med sig och förr eller senare tror jag att man helt enkelt får ut vad man förtjänar även om livet ibland känns orättvist. Jag tror att allt som händer har en mening helt enkelt. Så efter regn kommer solsken... ( Det mottot har jag använt mig flitigt av de senaste dagarna)


busfrön

Jag bjuder på en bild från i lmåndags då jag var och gästade "idol" igen. Jag och Liam rockade loss som ni ser. ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Hoppas du har en kanon kväll! :)

Postat av: lisa

söt bild =)

2009-04-08 @ 20:42:28
Postat av: Anonym

Skiitsnygg i håret Alice!!



men..det är inte utan att man undrar vad det är som har hänt?..

Jaja KRAM

iaf..

Bäst e du! ;)

puss

2009-04-08 @ 20:54:35
Postat av: Linnea Gröning

Först vart jag så otroligt glad när jag läste att du ska på turne, så får jag veta att jag antagligen inte kan komma till någon av dom. Fanfanfan, jag saknar dig så mycket så jag drivs till tårar snart. Jättefin bild btw, du är världens vackraste tjej

2009-04-08 @ 21:12:51
URL: http://truecolourss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi, vi vet redan att du ska till Robin Bengtsson! En viss liten Julia har skvallrat ;)

2009-04-08 @ 21:24:35
Postat av: Sara.S

Ibland tänker jag som dig, att allt händer av en orsak, men ibland tänker jag att helt tvärtom, liksom vadå orskaer? det är vi själva som skaffar oss problem eller ser till så att vi slipper dom.

Det varierar lite hur jag tycker hahah

Men jag tror starkt på Karma! Gör du det också?

Det kanske e lite samma sak som "allt händer av en orsak" eller hur man ska säga, men Karma typ förföljer mig hela tiden så jag måste nästan tro på det.

Men nu svamlar jag så jag nästan inte själv förstår vad jag babblar om hahah, de får ta slut nu.

Puss på dej iaf!

2009-04-08 @ 21:47:31
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Jessica

yes, jag tror också att allt händer för att det ska hända :) Ser verkligen fram emot ditt "projekt".

2009-04-08 @ 22:21:14
Postat av: Cecilia

Oh, se att du har fått en nu design. Najs!

2009-04-08 @ 22:39:16
URL: http://cecilialu.blogg.se/
Postat av: Svea

Fin sidan blev! jaså ska du till robin ;P hoppas allt e bra, verkar lite dämpad men som sagt "efter regn.." det är ju vår, blir man ju glad av, å tänk på ditt hemliga projekt! (vad nu det handlar om :)) KRAM

2009-04-08 @ 22:52:27
Postat av: Anonym

Jag tror också att man får det man förtjänar, och då kommer du bli redigt lycklig så mycket värme som du har skänkt till oss.

2009-04-08 @ 23:17:44
Postat av: Anonym

Julia har redan skrivit på sin blogg att du ska till Robin så de är val inte så hemligt längre.. :)

2009-04-09 @ 00:04:46
Postat av: Mikaela

jag såg er haha :D (jobbade där som assistent:)

2009-04-09 @ 07:06:48
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Herr S.

Ojojoj, vilken skönhet du är!

2009-04-09 @ 15:19:24
Postat av: Anonym

åhhhhh ni har ju typ sommar:( vi har nästan 2 meter snö kvar, och de snöar just nu!:(:(:(

så jag hoppas verkligen att de stämmer " efter regn/snö kommer solsken":)

jätte fin design förresten!=)

ha en bra påsk och hälsa robin om de är dit du ska:p<3

2009-04-09 @ 16:52:52
Postat av: carro

åhhhhh ni har ju typ sommar:( vi har nästan 2 meter snö kvar, och de snöar just nu!:(:(:(

så jag hoppas verkligen att de stämmer " efter regn/snö kommer solsken":)

jätte fin design förresten!=)

ha en bra påsk och hälsa robin om de är dit du ska:p<3

2009-04-09 @ 16:53:17
Postat av: Sarah

Uhh va glad jag blev när jag hitta din blogg:) !! nice design.

2009-04-13 @ 20:09:23
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: elin

Du är så söt :)

2009-04-13 @ 21:49:54
URL: http://bengtssons.blogg.se/
Postat av: NC

Adorable! :-)

2009-04-14 @ 00:29:08
URL: http://nalincelik.blogg.se/
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

hejsan !

Jag undrar en sak, säkerligen en fråga som du hur många gånger som helst har fått, men hur fann du modet att söka till idol? trodde du när du sökte att du hade en chans att vinna eller kom du längre än du trodde?

2009-04-14 @ 01:32:07
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Aisha

Heej!!Visste inte att du hade en blogg!!

ska fortsätta kolla den:)

2009-04-14 @ 03:42:34
URL: http://aishajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback