första april

Jag vaknade av ett sms imorse, ett aprilskämts-sms. Jag hade helt glömt bort att det var första april, jisses vad tiden går fort. Jag är ingen hejare på det här med aprilskämt alltså. Nej, jag har nog aldrig lyckats lura någon på riktigt, jag är dålig på sådant helt enkelt! Vädret idag är kanonfint, så jag funderar på att ta en promenad nu innan lunch. Ikväll ska jag gå och se SM-finalen mellan brynäs och HV71. J20 är det som spelar och jag tror de vinner! Ska bli väldigt roligt att se iallafall.  Efter det funderar jag på att åka iväg på en rolig tillställning som mina vänner ordnar. Kan nog bli roligt, vi får se om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: Kim

Det är så att du inte får någon lust att skriva när alla ger dig så dumma och elaka kommetarer, kan jag gissa?

Men jag älskar att du tar alla kommentarer för vad dom är, avundsjuka kommentarer som någon unge skickat in bara för att h*n inte har något bättre liv. Att du kan ta dom på skoj nu o skratta åt dom, det är skitbra. Fortsätt att inte ta åt dig av dom kommentarerna! ;)

Vad du däremot ska ta åt dig av är att du är en fantastiskt duktig artist, och att du skriver helt sjukt bra. Sedan ser du ruskigt bra ut också. Om inte detta vore nog så verkar du vara en helt otroligt glad tjej.

Du är helt enkelt en förebild!

2009-04-01 @ 15:31:03
Postat av: Jessica

Vad gick aprilskämtet ut på? :)

Postat av: Anonym

Brynäs - Hv71? Du menade väll, Färjestad - Hv71...? hejar inte på ngt utav lagen för FRÖLUNDA ska de va!

2009-04-01 @ 16:41:06
Postat av: emelie

vad va det för aprilskämt då? ;D

2009-04-01 @ 16:54:47
Postat av: Alexander

Hur blev du lurad?

2009-04-01 @ 17:34:01
Postat av: Anonym

Jamen,

grattis då

får man säga..

såg att det blev guld;)

2009-04-01 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback