Blinddate?

Min syster har fixat en blinddate till mig. Hon är väl för go ibland. Inte för att jag tror att jag kommer att våga gå på den här blinddaten. Men egentligen, varför inte då? Man måste våga för att komma någonstans här i livet. Det här kanske dock är lite FÖR vågat, HA HA. I och för sig säger Bella att vi måste börja dejta mer, hur ska vi annars kunna träffa någon om vi inte ens dejtar? HA HA HA. Ja det är ju hennes syn på det hela. Min åsikt är nog mer att inte leta. Nej, när den rätta dyker upp säger hjärtat till och då för huvudet säga vad det vill! ( Eller hur Samuel!?) Sedan tror jag faktiskt tyvärr inte att jag har tid för sånt härnt tjafs nu. Nej, det skulle bara bli väldigt synd om den killen som skulle behöva stå ut med mitt liv just nu, jag är för upptagen med allt annat. Det skulle vara någon som har lika mycket att göra som jag då isådanafall. Men nej. Nog om det nu...


 

Jag sitter i logen med en ELLE-tidning och kommer på mig själv med att nästan dreggla över alla de snygga klänningarna och skorna, och alla dessa ursnygga moderepotage. Nu börjar barnen droppa in och snart gör vi genrep.


Kommentarer
Postat av: Johaanna

Åh älskar oxå skor ! :)

Postat av: nathalie

du tror inte att det skulle vara skönt att kunna få lite stöd av en kille i ditt liv då? ;) som är mer än en vän..

2009-04-26 @ 11:06:22
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Postat av: bettan

Bettan fixar en snyggelina till dig tills du kommer hem hörrö ;)!

2009-04-26 @ 18:57:01
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/
Postat av: svea

sänk dina murar lite... let the sunshine in :)

2009-04-26 @ 22:05:01
Postat av: Anonym

Känner du inte för det så ska du inte göra det.

Allt har sin tid vet du.. ;)

2009-04-27 @ 13:00:45
Postat av: Emma

Det märks så väldigt väl emellanåt Alice att du verkligen syftar på Robin när du skriver vissa saker i din blogg. Antingen vill du att dina läsare ska förstå det, eller så är du bara jävligt naiv.

Du är så genomskinlig ibland att det är charmigt :)

Att du t.ex slänger in i dina rader att du isåfall "skulle behöva en kille som har EXAKT lika mkt som du att göra" Tadaaa ROBIN?!. du chockar. Oj som du chockar.

Dessutom förstår man att du är bitter att det inte är ni, Jaa jag vet du kör på dravlet att han bannemej är din bästa vän osv osv. förmodligen för att hans tankegångar inte ens har varit där, men dina har hamnat där alldeles för ofta :)

det märks så väl att du ändå känner något lite speciellt för honom. vad det än är. och jag tror nog du blir bitter varje gång han svarar i sin blogg att han inte överhuvudtaget har sådana känslor för dig. och det här med balen. Han söker baldejt, och du slänger ut din balklänning och skriver "ååh bal.. jag vill gå på bal.. jag missade ju min". Ni leker någon jävla lek ibland som oftast pekar på dagisnivå! har man bestämt sig får man komma ihåg att det är bestämt.

Missförstå mig inte. Jag tycker du är en bra tjej. Du har dock ibland lite underliga tankesätt. för upptagen för kille? Även om du nu vore en rock-kändis (du har inte kommit riktigt dit än) så skulle du för fasen ändå ha tid med kärlek! alla mega stora människor. Dom är oftast gifta. har barn. dejtar. förlovade. ligger runt. osv osv.

men du, alice svensson, du har inte tid med pojke för du är för upptagen. Ack ack ack.

och det är synd om killen oxå för han får stå ut med allt ditt kändis tjaffs.

Då du aldrig ens har haft ett förhållande tror inte jag du vet vad du pratar om :)

du försöker låta världsvan, men du har ju förmodligen inte ens fått din första kyss.

Bara för att man kom två:a i idol har man allt tid med middag med tända ljus emellanåt. han som vann över dig, Kevin. han har tös. det håller. och jag antar han bjuder henne på middag.

Din ursäkt är genomskinlig. du säger du har inte tid, i själva verket är det lite svårt hitta pojkar.

Du är fin, söt som socker. så ge dej ut på dejt! du har tid. och trots du tycker det e svårt hitta killar, för kanske är du blyg. så ska du se att inte alla vill ha dig bara som vän :)

du som känner EMD så väl kan ju ta dig en titt på Erik. han hånglar bra och tar alltid notan. Samuel, ännu bättre och är duktig på att städa.

Robin smsar, jag lyckades på ett lite lustigt sätt ge han mitt nr, dagen efter fick jag ett sms. jag höll kontakten hårt, och om han inte är en lurig pojke ska vi styra upp lite galej. Jag bor nära svenljunga, och kall öl på en solig terass med vänner är tydligen något av hans intresse :)

Ta hand om dig.

2009-04-27 @ 21:28:34
Postat av: Anonym

Emma, ditt utspel är fullständigt obegripligt.

Den där ölen kan du nog se dig i månen efter nu.



STOR SLASKIG PUSS!(;

2009-04-28 @ 00:28:59
Postat av: Sanna

Vadå? jag håller med emma fullständigt! Kör hårt :)

2009-04-29 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback