Barnvagnsrace

Jag och Amanda tog en promenad med barnvagnarna. Oj, vad tungt det är att dra en barnvagn framför sig när man är ute och powerwalkar alltså! Världens träning för hela kroppen, skitbra! Jag ska bärja gå med barnen och barnvagnarna oftare.



Det var perfekt promenadväder! Varmt i luften men rätt molningt men ändå inte grått.






Någon undrade förresten vilket läppglans jag använde på bilden i inlägget här nedan. 90% av mitt smink kommer ifrån Make up Store.Så även detta läppglans som är en av make up stores vårnyheter, "twin gloss" heter det och har en rosa färg och doftar fräscht åt minthållet typ, verkligen en av mina nya favoriter! Vad det gäller läppglans är jag annars rätt såld på Lancomes "juicy tubes" och Dior-glansen "diorkiss".

Kommentarer
Postat av: annalisa

ALICE JAG ÄLSKAR DIG

2009-04-29 @ 17:05:42
Postat av: Amanda

Nämen VA TREVLIGT!!!! Att du ska gå med dem OFTARE! Mer sånt ;)

Varför inte imorgon förmiddag? Du kan alltid ta sport vagnen då.. ! De är sååå bra träning!

Kram Kram o Tack för en trevlig promenix!

Postat av: vispen

Promenader är alltid trevligt, vilka barn gick ni med eller gick ni bara med vagnarna haha? Har du något mer syskon är Betty förresten?

2009-04-29 @ 17:22:08
URL: http://Http://www.vispen91.blogg.se
Postat av: Kim

Du är min största förebild på alla plan, bara så att du vet! ;)

2009-04-29 @ 18:26:32
Postat av: Wilma

Hej du är bara bäst!Men snälla bli vän på bdb:):):)Du är min Idol:):)

2009-04-29 @ 18:58:48
Postat av: Pernilla

Vad trevligt med en promenad:)

Kram<33

2009-04-29 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback